تابناک / مهندس سیدمهدی رجایی، شهردار لنگرود با صدور پیامی از آحاد مردم ولایتمدار این شهر برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۷۱۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۸ 10 February 2019

تابناک / مهندس سیدمهدی رجایی، شهردار لنگرود با صدور پیامی از آحاد مردم ولایتمدار این شهر برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورد.

 

 

دعوت شهردار لنگرود از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

 

در پیام شهردار لنگرود آمده است:

 

بسمه تعالی

پیروزی انقلاب اسلامی و کنار رفتن رژیم ستم‌ شاهی، تلألو درخشان ولایت در سرزمین نور بود و انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۷ با خون شهدا، وحدت کلمه و حضور مردم در صحنه های مختلف به ثمر نشست.

 

بدون شک ۲۲ بهمن روز نمایش وحدت ملت، مقابله با دشمن و استقامت بر سر آرمان هاست و حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی ما خواهد بود.

 

رجایی در پایان بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاکید کرد و گفت: به امید خدا راهپیمایی امسال پرشورتر از سال های گذشته انجام خواهد شد و مردم ایران بار دیگر نشان خواهند داد که پای ولایت فقیه و انقلاب خود ایستاده و با هدایت مقام معظم رهبری در برابر تمام قدرت‌‌های استکباری جهان ایستادگی خواهند کرد.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از شهروندان فهیم شهرستان لنگرود دعوت میکنم تا با حضور منسجم و یکپارچه خود در این عرصه ملی و سرنوشت ساز برگ زرین دیگری به افتخارات این شهر شهیدپرور بیفزایند.

 

 

باتشکر

سیدمهدی رجایی

شهردار لنگرود

21 بهمن 97

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار