در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لنگرود؛
مهندس رجایی در افتتاح پروژه های عمرانی این شهر با تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشتن یادو خاطره شهدای ایران اسلامی خاطرنشان کرد:ایام ا…دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت را به مردم بیان نماییم.
کد خبر: ۷۱۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 07 February 2019

تابناک / روز گذشته مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لنگرود در سالن اجتماعات مجموعه شهرداری برگزار شد.

 

رجایی: در دهه مبارک فجر ۲۴ پروژه عمرانی شهرداری لنگرود با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید / منصفی: جشنواره نیلوفر آبی در سال آینده برگزار می شود / رنجبر: با تدابیر شهردار جوان لنگرود کارهای بزرگی انجام شده است؛ اقدامات تیم مدیریت شهری در سطح انتظارات مردم لنگرود بوده است

 

۲۴ پروژه عمرانی شهرداری لنگرود با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیاردو ۶۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید

شهردار لنگرود گفت: در دهه مبارک فجر ۲۴ پروژه عمرانی شهرداری لنگرود با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیاردو ۶۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید

مهندس رجایی در افتتاح پروژه های عمرانی این شهر با تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشتن یادو خاطره شهدای ایران اسلامی خاطرنشان کرد:ایام ا…دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت را به مردم بیان نماییم.

وی افزود: شهرداری لنگرود در فواصل هفته دولت تا دهه مبارک فجرتعداد۲۴ پروژه عمرانی را با اعتبار۱۱میلیاردو ۶۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسانده است.

رجایی پروژها را شامل؛روکش آسفالت مناطق؛ کیاکلایه ،کلید بر،خیابان آزادی،امام خمینی(ره)،انزلی محله،خیابان آتش کار،منطقه انزلی محله از پل پاسگاه تاآتش نشانی شماره ۲ , پروژه لوله گذاری؛ خیابان امام خمینی(ره)-مجتمع ارژنگ-انتهای آتشکار-کوچه شهامت ۳و ۵،میدان شهیدان آذر ارجمند.سنگ فرش و بتن فرش خیابان نظام ،پروژه پینت بال،احداث فاز دوم پارک حاشیه جاده چمخاله،فاز اول روشنایی پارک فجر.لایه روبی رودخانه بزرگ شهر از کاسگر محله تا پل خالکیاسر و از انزلی محله تا ابتدای جاده بارکوسرا.پروژه بزرگ تکمیل دیوار چینی ضلع شرقی رودخانه روبروی گلزار شهدا وتعریض خیابان.فرش موزاییک خیابانهای نیروی انتظامی- حافظ-۱۷ شهریور-آزادی-میدان امام حسن مجتبی(ع).پروژه های توسعه فضای سبز .رنگ آمیزی جداول ، پست های برق و کابل های مخابراتی عنوان کرد و افزود:این پروژه ها ،پروژه های زیرساختی بوده که شهرلنگرودبا این مشکلات روبرو بوده است.

شهردار لنگرود در ادامه افزود: لوله گذاری خیابان امام خمینی (ره)بطول یک کیلومتر و لوله گذاری به قطر یک ونیم متر بوده است چهرمتر زمین کنده شد که جادارد از اداره گاز ،برق ،آب و مخابرات و فرماندار عزیز ،نماینده پرتلاش وحمایت های ایشان و همچنین از تعامل و همدلی اعضای محترم شورای اسلامی شهر که درتسریع پروژه ها ما را یاری نمودند تقدیر و تشکر می نمایم.

 

 

جشنواره نیلوفر آبی در سال آینده برگزار می شود



رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود از برگزاری جشنواره نیلوفر آبی در سال آینده خبر داد.

 
منصفی در افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ضمن تبریک ایام ا…دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه وبا گرامیداشتن یادوخاطره همه شهدای ایران اسلامی خاطرنشان کرد: انشاا…که توفیق داشته باشیم خدمت گذاری که شروع کرده ایم ادامه دهیم.

وی افزود: اقدامات و عملکرد خوبی که در سطح شهرستان لنگرود صورت گرفته حاصل همدلی و تعاملی است که در بین اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار جوان و پر تلاش و با حمایت های نماینده محترم و فرمانداری است.

وی با بیان اینکه کارهای عمرانی را تا سال ۹۸ ادامه خواهیم داد افزود: اقدامات بزرگی ازجمله برنامه های فرهنگی،ورزشی را در دستور کار خود داریم.

منصفی همچنین از برگزاری جشنواره نیلوفر آبی در سال آینده خبرداد و گفت:پیش بینی و مقدمات کار فراهم شده است و انشاا… در فصل بهار جشنواره <<شهر لنگرود>> در تهران برگزار خواهد شد.

 

 

با تدابیر شهردار جوان لنگرود کارهای بزرگی انجام شده است؛ اقدامات تیم مدیریت شهری در سطح انتظارات مردم لنگرود بوده است

 

رنجبر سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود در افتتاح پروژه های این شهرستان ضمن تبریک ایام ا…دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه با گرامیداشتن یلدو خاطره همه شهدای والامقام ایران اسلامی افزود:انقلاب ما در چهلمین سالگرد پیروزی قرار دارد و می طلبد که دراین برهه برنامه ها به نوعی باشد که مردم انتظار دارند.

وی با بیان اینکه در دوره مدیریتی مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار محترم اقدامات بسیار ارزنده در سطح انتظارات مردم صورت گرفته است.

وی افزود: مردم شهرستان لنگرود،واقعی ترین مردمند.مردمی هستند با صبور و همه عرصه ها همکاری و حضور دارند.

رنجبر تصریح نمود: اقداماتی که در حال انجام است متناسب با نظام مقدس اسلامی است واین اقدامات توجه به مناطق و اقشار کم توسعه یافته است که درنوع خود بی نظیر است.

سرپرست فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه با عملکرد و اقدامات ارزشمند حس اعتماد وآرامش را به مردم هدیه کنیم افزود:مجموعه شورای اسلامی شهر لنگرود و شهردار محترم با تعامل و همدلی که دارند براهداف و برنامه های خود یعنی ایجاد آرامش در سطح شهر منسجم می شوند.

وی همچنین از توجه و اهمیت قائل شدن مهندس رجایی شهردار لنگرود نشبت به پرسنل زحمت کش شهرداری تقدیر و تشکر کردو افزود:در بحث زباله با مشکلات زیادی روبرو بودیم که اکنون با تدابیر شهرداری کارهای بزرگی انجام شده است.

رنجبر همچنین با بیان اینکه باید از ظرفیتهای مانند ستاد بازآفرینی استفاده شود افزود:اقداماتی خوبی که درلنگرود صورت گرفته حاصل افرادی است که در مصادق تصمیم گیری شهرستان حضور دارندو افرادی میتوانند برای مردم تصمیم بگیرند که دغدغه ، ازخودگذشتگی و امید به آینده داشته باشند.

سرپرست فرمانداری لنگرود درادامه از افتتاح سد لاستیکی پهلوان بست برای روز آینده خبرداد و گفت:این سد بزرگترین سد لاستیکی استان گیلان است.

رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: افتخارمیکنیم که در خدمت مردمی هستیم که در دین داری ،ایثار و مقاومت مثال زدنی هستند و امیدواریم که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با امید به آینده شاهد رشد و شکوفایی کشور عزیز ما باشیم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار