کد خبر: ۷۱۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 06 February 2019

تابناک / بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران حاشیه هایی داشت که مهمترین آنها، برخورد گرم علی کریمی و علی دایی سرمربیان دو تیم قبل از آغاز و همچنین پایان بازی بود.

 

 

 

تابناک / تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران عصر سه شنبه در هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.


در جریان این دیدار و قبل از آغاز بازی، علی کریمی به همراه سایر کادر فنی سپیدرود و با دسته های گل به سمت نیمکت سایپا رفته و به کادرفنی این تیم خوش آمد گفتند و در این بین، برخورد گرم دو سرمربی و کاپیتان های اسبق تیم ملی فوتبال در نوع خود جالب و دیدنی بود.


البته پس از پایان بازی نیز علی کریمی دوباره به سمت نیمکت سایپا رفت و با علی دایی و سایر کادر فنی این تیم دست داد و به آنان خسته نباشید گفت؛ برخورد گرم و صمیمی کریمی و دایی باعث شد حرف و حدیث هایی مبنی بر وجود کدورت بین این دو مربی، از اذهان پاک شود.


این دیدار در یکی از روزهای وسط هفته برگزار شد و به همین دلیل استقبال خوبی از این بازی نشد و فقط حدود پنج هزار تماشاگر خود را به ورزشگاه سردار جنگل رشت رساندند تا از نزدیک نظاره گر این بازی باشند.


هنگام ورود دو تیم به زمین بازی ، طرفداران سپیدرود رشت به شدت تیم خود و علی کریمی را تشویق کردند و علاوه بر این، علی دایی سرمربی تیم سایپا نیز مورد تشویق آنان قرار گرفت.


پیام صادقیان بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که در نیم فصل دوم به سپیدرود رشت پیوسته ، به دلیل آسیب دیدگی در این بازی نیز همانند بازی با پرسپولیس در ترکیب تیمش و همچنین لیست 18 نفره سپیدرود قرار نداشت.


قبل از آغاز بازی ، اکثر بازیکنان سپیدرود همچون مهرداد بایرامی، حسین ابراهیمی و محمد نزهتی به سمت علی دایی رفته و با او خوش و بش کردند و امین منوچهری نیز که سابقه بازی در سپیدرود را دارد، با علی کریمی خوش و بش کرد.


پرش های معروف بهزاد غلامپور مربی دروازبان های تیم سایپا هنگام به ثمر رسیدن گل های این تیم برابر سپیدرود نیز انجام شد و پس از به ثمر رسیدن هر گل، غلامپور با سرعت به سمت دایی می رفت و پرش های معروفش را روی علی دایی انجام می داد.


در دقیقه 62 یکی از بازیکنان سایپا روی زمین افتاد اما بازیکنان سپیدرود بدون توجه به این آسیب دیدگی، به بازی ادامه دادند که این امر با اعتراض شدید بازیکنان سایپا همراه شد و منجر به درگیری محمد نزهتی مهاجم سپیدرود با بازیکنان تیم حریف شد اما در نهایت ماجرا با وساطت سایر بازیکنان خاتمه یافت.


محمد غلامی مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت و عبدالله ناصری یکی از مدافعان سایپا در طول مسابقه بارها با هم درگیر شدند که این درگیری در نهایت باعث شد که داور این دیدار به هر دو بازیکن کارت زرد نشان دهد و همچنین این درگیری و خطاهای منجر به آن باعث شد تا در ثانیه های پایانی یک ضربه ایستگاهی به سود سپیدرود اعلام شود.
با به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه، گرچه طرفداران سپدرود رشت از کسب نتیجه مساوی خانگی برابر سایپا ناراحت بودند اما تیم خود و علی کریمی را مورد تشویق قرار دادند.


پیش از این مسابقه و تا پایان دور رفت رقابت های لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، سایپا تهران با 17 امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با 10 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار