کد خبر: ۷۱۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 06 February 2019

تابناک / کارشناس سازمان هواشناسی گفت: اواخر وقت فردا پنج شنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب وارد کشور می شود.

 

 

کبری رفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: امروز در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جو آرام است و این شرایط تا فردا ادامه دارد اما از اواخر وقت فردا سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب وارد کشور می شود که ابتدا همان مناطق را درگیر می کند و روز جمعه غرب سواحل خزر و نوار غربی کشور، استان های زنجان، قزوین، البرز، و تهران را در بر می گیرد.


وی اظهار داشت: سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می دهد که در برخی از مناطق سیستان و بلوچستان، شرق و جنوب شرق کرمان و شرق هرمزگان سبب خیزش گرد و خاک می شود که کاهش دید و کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت.


کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز تنگه هرمز و دریای عمان و پنج شنبه و جمعه فقط دریای عمان مواج و متلاطم خواهند بود.



*** وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور


رفیعی افزود: تهران امروز آسمانی صاف خواهد داشت و بیشینه دمای امروز پایتخت به 10 درجه بالای صفر و کمینه دمای فردا صبح نیز به دو درجه بالای صفر می رسد.


وی گفت: بندرعباس با دمای 24 درجه بالای صفر، اهواز 22، بوشهر 18، ساری، ایلام، گرگان، رشت و قم 14 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و همدان و شهرکرد با دمای منفی 10 درجه، سنندج منفی 7 ، زنجان، ارومیه، کرمان و اراک منفی 6 سردترین مراکز استان در 24 ساعت گذشته بودند.


وی اظهار داشت: همچنین ورزقان در آذربایجان شرقی، هزارکانیان در کردستان با دمای منفی 17درجه و چالدران در آذربایجان غربی منفی 14 سردترین نقاط کشور بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار