کد خبر: ۷۱۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 04 February 2019

تابناک / علی دایی، در خصوص حذف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، گفت: ما در این دوره می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و تا نیمه‌نهایی هم خوب جلو آمدیم، اما متاسفانه برابر ژاپن شکست خوردیم و نتوانستیم به فینال برویم. در قیاس با ژاپن، ما تیم ضعیف‌تری نبودیم، ولی متأسفانه در طول بازی اشتباهاتی داشتیم که همین موضوع نتیجه را به سود ژاپن رقم زد. ما به دلیل نداشتن تمرکز چند اشتباه داشتیم و ژاپن هم از این شرایط بهترین استفاده را برد.


وی ادامه داد: این بازی‌ها تمام شد و باید به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید بگویم، چون آن‌ها زحمت کشیدند و نهایت تلاش خودشان را به خرج دادند تا تیم ملی نتیجه بگیرد. مهم این است که بتوانیم برای آینده برنامه‌ای درست داشته باشیم و نقص‌ها و ایراد‌ها را برطرف کنیم.


سرمربی پیشین تیم ملی در رابطه با عملکرد کارلوس کی‌روش در ۸ سال گذشته و اینکه برخی عملکرد این مربی را مورد نقد قرار می‌دهند، تصریح کرد: کی‌روش برای تیم ملی زحمت کشید و نباید در خصوص این مربی و عملکردی که داشت، موضع غیرمنصفانه داشته باشیم. ما با کی‌روش حضور در ۲ جام جهانی را تجربه کردیم و در این جام هم به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کردیم. کی‌روش در این چند سال نهایت تلاش خودش را برای موفقیت تیم ملی انجام داد.


دایی در خصوص اینکه گفته می‌شود در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا و بعد از صحبت‌های کی‌روش در خصوص وزیر ورزش، به وی پیشنهاد دادند که هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، خاطرنشان کرد: این موضوع صحت ندارد و پیشنهادی در مورد سرمربیگری تیم ملی به من داده نشد.


وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی قطر در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: عملکرد قطر در این جام فوق‌العاده بود و آن‌ها تیم‌های صاحب‌نام را شکست دادند، این قهرمانی محصول یک برنامه‌ریزی چند ساله از سوی قطری‌ها بود. آن‌ها برای پیشرفت فوتبال ملی و باشگاهی‌شان هزینه کردند و آینده‌نگری خوبی در این زمینه انجام دادند. آن‌ها برای آینده و جام جهانی بعدی هم برنامه دارند و نمایش قطر در جام ملت‌های آسیا نشان داد که آن‌ها به‌خوبی پیشرفت کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار