کد خبر: ۷۱۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 04 February 2019

تابناک / مربی تیم سپیدرود رشت گفت: حضور داوران اضافی پشت دروازه‌ها می‌تواند به تصمیمات داور در طول بازی کمک زیادی کند و همچنین استفاده از ویدیو چک یا کمک داور ویدیویی نیز می‌تواند به معنای واقعی کلمه لیگ ما را حرفه‌ای کند.

حسین کعبی، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، درباره آخرین وضعیت این تیم و دیدار حساس آنها در هفته شانزدهم مقابل سایپا تهران به خبرنگار برنا گفت: تیم ما شرایط سختی دارد اما تصمیم داریم نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنیم.

وی افزود: متاسفانه در نیم فصل نخست نتایجی که باید کسب می‌شد به دلیل برخی مسائل مشکلات که نمی‌خواهم درباره آنها حرفی بزنم کسب نشد. در نیم فصل دوم توقع مردم و هواداران زیاد است و ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم جواب محبت هواداران را به بهترین شکل بدهیم.

کاپیتان سابق سپیدرود در ادامه عنوان کرد: نه بازی سایپا بلکه هر یک از بازی‌های آینده در لیگ برای ما حکم یک فینال را دارد. در لیگ امسال تیم‌ها سرمایه‌گذاری زیادی در فصل نقل و انتقالات انجام داده‌اند و به قول معروف تیم‌های گردن کلفت در فوتبال ایران زیاد شده است. ما نیز بازیکنانی را به تیم اضافه کردیم و بسیار امیدواریم آنها بتوانند در بازی‌های آینده کمک حال تیم باشد.

کعبی با استقبال از داوران اضافه شده در پشت دروازه اظهار داشت: ادعا می‌کنیم لیگ حرفه‌ای برگزار می‌کنیم، پس باید در لیگ حرفه‌ای ابزار حرفه‌ای نیز وجود داشته باشد. بنده معتقدم حضور داوران اضافی پشت دروازه‌ها می‌تواند به تصمیمات داور در طول بازی کمک زیادی کند و همچنین استفاده از ویدیوچک یا کمک داور ویدیویی نیز می‌تواند به معنای واقعی کلمه لیگ ما را حرفه‌ای کند و امیدوارم هرچه زودتر کمک داور ویدیویی در تمامی بازی‌ها استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار