کد خبر: ۷۱۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 04 February 2019
 
سیستم متمرکز مدیریت واحدهای خرد سبب برندسازی محصولات می شود

 

تابناک / استاندار گیلان با اشاره به اینکه ایجاد سیستم متمرکز برای مدیریت واحدهای خرد سبب برندسازی محصولات می شود، گفت: با این کار فروش محصولات نیز سودآور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح دوشنبه در مراسم افتتاح ۲۷۴ طرح اشتغال فراگیر و روستایی شهرستان سیاهکل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته در حوزه‌های عمرانی، تولیدی و خدماتی اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده است، اظهارکرد: دهه فجر امسال ۷۵ پروژه در بخش‌های مختلف سیاهکل به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای توسعه این شهرستان نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود آن هستیم، افزود: باید استعدادها و مهارت‌های موجود در سیاهکل به درآمد تبدیل شده تا زمینه افزایش آمار اشتغال در این شهرستان فراهم شود.

سالاری برلزوم ایجاد سیستم پشتیبان برای مدیریت متمرکز و کمک به توسعه واحدهای خرد تأکیدکرد و گفت: افراد توانمند در بخش خصوصی می‌توانند به عنوان مدیریت پشتیبان وارد این حوزه شده و از انحراف تسهیلات جلوگیری به عمل آورند.

وی  برندسازی را یکی دیگر از مزایای ایجاد سیستم متمرکز برای مدیریت واحدهای خرد و پراکنده عنوان و بیان‌کرد: این اقدام سبب افزایش سودآوری در فروش محصولات می شود.

استاندار گیلان ادامه داد: باید به ارتقای کیفیت محصولات تولیدی این واحدها نیز توجه بیشتری انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار