تابناک / دکتر مسعود نصرتی طی پیامی آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۱۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶ 03 February 2019

تابناک / دکتر مسعود نصرتی طی پیامی آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 

 

پیام تبریک قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور(شهردار سابق رشت) به مناسبت آغاز دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

 

 

در پیام تبریک قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آمده است:

 

بسمه تعالی

دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.
 
در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب اسلامی، اسلام، حیاتی دوباره یافت و عزت طلبی، خودباوری و خوداتکایی، جای سال ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و فریاد رسای استقلال، آزادی، آزادگی، جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی بر بلندای این سرزمین طنین انداز گردید.
 
انقلاب اسلامی ما که ثمره خون دادن ها و خون دل خوردن های هزاران هزار ایرانی از زن و مرد و پیر و جوان از هر قوم و آیین طی قریب یک سده گذشته است و برای رویش جوانه های استقلال، آزادی و پیشرفت و توسعه پایدار در سایه استقرار نظام مبتنی بر مردمسالاری دینی تلاش کردند و حماسه آفریدند.
 

اینک در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، مهمترین نیاز کشور وحدت ملي است؛ با مشکلاتي مواجه هستيم اما براي فائق آمدن بر هر كاستي و مشكلات در همه عرصه ها به همبستگي و همدلي نيازمنديم و ايران اسلامي نماد امنيت و اقتدار است و اين اقتدار و موقعيت فاخر بر آمده از تداوم راه امام، لبيك به فرمايشات مقام معظم رهبري و خون شهداء، وحدت ملي و انسجام اسلامي، قدرت علمي و امنيت كشور است.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه راهبری مقام معظم رهبری مد ظله العالی و برنامه های دولت کریمه از درگاه خداوند منان خواستارم.

 

 

با احترام

مسعود نصرتی

قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری ها

14 بهمن 1397

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار