کد خبر: ۷۰۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 23 January 2019

تابناک/ تسهیلات دولت در قالب رونق تولید قابل اعطاء به فعالان عرصه صنعتی می‌باشد.

 

 

پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت به طرح‌های صنعتی ایجادی گیلانرییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان  به حمایت ویژه از طرح‌های صنعتی جدید با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد اشاره نمود و گفت: پروژه‌های صنعتی که جواز تاسیس برای احداث واحد صنعتی در دست اقدام دارند می‌توانند از تسهیلات سرمایه ثابت برای خرید ماشین آلات استفاده نمایند.

 فرهاد دلق پوش با بیان اینکه بیش از ۳۹۹ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد در استان داریم افزود: مدیران و سرمایه گذاران پروژه‌های صنعتیاستان می‌توانند از این تسهیلات با بازپرداخت حداکثر ۴ ساله برای تکمیل خط تولید و راه اندازی هر چه سریع‌تر واحد صنعتی خود بهره‌مند شوند.

وی رشد سرمایه‌گذاری در صنعت در طرح‌های صنعتی نسبت به سال گذشته را رو به افزایش دانست و اظهار داشت: فقط در۹ ماهه اول سال ۹۷ تعداد ۳۱۰ فقره جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری ۱۴۹۱۹۳۷۱ میلیون ریال صادر شده است.

دلق پوش پیش بینی اشتغال مجوز‌های صنعتی سال ۹۷ را ۷۱۴۴ نفر مطرح و عنوان کرد: البته با حمایت‌های مختلف صورت گرفته هم اکنون ۱۵۹۱ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در استان داریم که با راه اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغال ۵۲۳۷۱ نفر در گیلان فراهم می‌گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نحوه استفاده از تسهیلات حمایتی را شامل بخش‌های مختلف دانست و تصریح کرد: تسهیلات هزار و صد میلیاردی دولت در قالب رونق تولید برای سه بخش بازسازی و نوسازی، سرمایه ثابت و سرمایه درگردش قابل اعطاء به فعالان عرصه صنعتی می‌باشد و این سازمان با آمادگی کامل نسبت به معرفی طرح‌های صنعتی به بانک اقدام خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار