شهردار لنگرود خبر داد:
تابناک / شهردار شهر لنگرود اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی است تا عملکرد ادارات و نهادها بویژه شهرداریها برای مردم به منصه ظهور گذاشته شود... ... وی در ادامه پروژه های قابل افتتاح این شهر را در دهه فجر شامل پروژه های لوله گذاری خیابان امام خمینی(ره)-آسفالت خیابان امام خمینی(ره)-آسفالت خیابان آزادی،خیابان نظام مهندسی،کوچه هلال احمر،خیابان شهید نور محمد و پروژه های زیبا سازی شهر عنوان کرد و گفت: برای به ثمر رسیدن این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تا ۱۰میلیارد هزینه در بر داشته است.
کد خبر: ۷۰۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 22 January 2019

تابناک / شهردار لنگرود در جلسه کارگروه برنامه های ستاد دهه فجر شهرداری لنگرود اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصتی است تا عملکرد ادارات و نهادها بویژه شهرداریها برای مردم به منصه ظهور گذاشته شود.

 

پروژه های دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید +معرفی پروژه ها / رجایی: شهرداری لنگرود در هفته دولت بیشترین افتتاح پروژه ها را در استان و بعد از شهرداری رشت داشت

 

سیدمهدی رجایی تصریح کرد: الحمدا…شهرداری لنگرود در دهه مبارک فجر پروژه های زیادی را برای افتتاح دارد و امیدواریم که یکی از پروژه ها با حضور استاندار محترم به افتتاح برسد.

 

وی در ادامه پروژه های قابل افتتاح این شهر را در دهه فجر شامل پروژه های لوله گذاری خیابان امام خمینی(ره)-آسفالت خیابان امام خمینی(ره)-آسفالت خیابان آزادی،خیابان نظام مهندسی،کوچه هلال احمر،خیابان شهید نور محمد و پروژه های زیبا سازی شهر عنوان کرد و گفت: برای به ثمر رسیدن این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تا ۱۰میلیارد هزینه در بر داشته است.

 

شهردار لنگرود اضافه کرد: شهرداری لنگرود در هفته دولت بیشترین افتتاح پروژه ها را در استان گیلان بعد از شهرداری رشت داشته است و انشاا… شاهد افتتاح بیشترین پروژه ها در دهه مبارک فجر هم باشیم و مردم را خوشحال و امیدوارتر از قبل نماییم.

 

رجایی همچنین به روشنایی معابر و آدین بتدی خیابانها در دهه مبارک فجر اشاره داشت و افزود: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و روشنایی و آذین بندی شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که باید به دنیا و دشمنانی که ادعا داشتند نشان دهیم که مردم ما بعداز گذشت چهل سال انقلاب همچنان با اقتدار ایستاده اند و ازخون شهدا و آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع میکنند.

 

شهردار لنگرود در پایان میزان کل اعتبارات پروژه های قابل افتتاح دهه مبارک فجر را ۱۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: امیدواریم که بیش از این برای شهرمان کار کنیم و هر آنچه که در توان داریم برای رفاه حال شهروندان لنگرودی انجام خواهیم داد.

 

تهیه خبر: ابوالفضل شکری

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار