کد خبر: ۷۰۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ 20 January 2019

تابناک / نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس، گفت: طرح استانی شدن انتخابات دسترسی مردم به نمایندگان شان را سخت و محدود می کند و این در حالی است که به مناطق کوچک و دور افتاده اهمیتی داده نخواهد شد و اموراتشان رسیدگی نمی شود.


ذبیح نیکفر لیالستانی در گفتگو با خبرنگار 8دی در واکنش به طرح استانی شدن انتخابات با ابراز مخالفتش با این طرح به آماده نبودن زیر ساخت های لازم برای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: طرح استانی شدن انتخابات منجر به کاهش مشارکت مردم می شود.

وی با اشاره به بحث فتنه ای رهبر انقلاب به آن اشاره کردند که باید مراقب آن بود، برانگیخته شدن حساسیت قومی در شرایط حساس کشور را نیز از دلایل مخالفتش با این طرح نام برد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس افزود: با تصویب طرح استانی شدن انتخابات نخبگان و افراد صالح به دلیل عدم توانایی تأمین هزینه ها شانسی برای رأی آوردن نخواهند داشت و چون احزاب واقعی در کشور هنوز شکل نگرفته است کانون های قدرت و ثروت برنده انتخابات خواهند بود.

نیکفر بیان کرد: طرح استانی شدن انتخابات دسترسی مردم به نمایندگان شان را سخت و محدود می کند و این در حالی است که به مناطق کوچک و دور افتاده اهمیتی داده نخواهد شد و اموراتشان رسیدگی نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار