کد خبر: ۷۰۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 14 January 2019

 

به گزارش جهان نیوز، «احمد همتی»، از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس اخیراً در نطق میان دستور خود در مجلس گفته است: «کسانی که دست به تخریب نهادهای منتخب مردم می‌زنند و پروژه تسخیر مجلس و سپس ریاست جمهوری و بعد رهبری را آغاز کردند، بدانند که به بیراهه می‌روند و ملت عزیز و رشید ایران سالهاست دست آنان را خوانده و چهره واقعی آنان را شناخته است، در واقع مردم ما می‌دانند شعارهای تند و تخریبی بدون راهکار عملی برای حل مشکلات مردم یا ناشی از منفعت‌طلبی است یا عوام‌فریبی.

 

به گزارش فارس، این عضو فراکسیون امید همچنین می‌افزاید: این نوع تفکرات قوانین ملی و بین‌المللی را برنمی‌تابند و به هر بهانه‌ای و با هر دستاوردی فضای کشور را متشنج کرده و اتحاد ملی و ارتباطات بین‌المللی را مخدوش می‌سازند، حتی استراتژی نظام و رهبری که ارتباط با شرق و غرب عالم به جز رژیم صهیونیستی و آمریکا آن هم درباره لوازم مصرفی را درنظر دارد نمی‌پذیرند و در هر فرصتی آن را خدشه‌دار کرده و عملاً در جهت خواسته‌های ترامپ و دشمنان ما حرکت می‌کنند.

*این صحبت‌های همتی ناشی از خوف جریان سیاسی خاص یا همان اصلاح‌طلبان از بابت ضعف کارنامه اجرایی است.

ضعفی که دورنمای حضور آنها در مناسب دولتی و مجلس را بوسیله انتخابات‌های آینده مخدوش کرده و از همین روست که مشغول خط و نشان کشیدن برای جریانات رقیب خود هستند که کارنامه اجرایی بهتری به مردم ارائه کرده‌اند.

اصلاح‌طلبان با آشکار شدن ضعف‌های بزرگ خود در شورای شهر، مجلس و دولت؛ در این اندیشه این احتمال به سر می‌برند که نوستالژی «آبادگران» تکرار شود و اصولگرایان پس از اثبات شدن دوباره ناکارآمدی چپ‌ها به مردم؛ پیروز انتخابات شورای شهر و مجلس آینده باشند.

اظهارات همتی درباره پروژه تسخیر رهبری نیز سخنی برخاسته از فقر کارآمدی جریانی و عدم شناخت کافی نسبت به جایگاه رهبری نظام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار