کد خبر: ۷۰۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 14 January 2019

تابناک / جمعی از کارکنان خدمات شهری شهرداری ماسال نسبت به آنچه آنها “عدم امکانات پزشکی در شهرستان ماسال” نامیده اند، ابراز نگرانی کرده و از مسئولین شهرستان خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

 

سیدجواد هاشمی، از پرسنل زحمتکش خدمات شهری شهرداری ماسال صبح روز گذشته و  در کمال ناباوری جان خود را از دست داد .

در همین راستا، جمعی از همکاران او با انتشار متنی از کمبود امکانات پزشکی شهرستان گله کردند که در ادامه متن آن را  خواهید خواند :

با سلام

ما، کارکنان خدمات شهری شهرداری ماسال امروز در حالی عزادار از دست دادن دوست و همکارمان در بیمارستان ماسال شدیم که می دانستیم حال وی خیلی وخیم نبود،  مانند همیشه در حال خدمت به همشهریان خود بود و بعلت بیماری ناشی از قند خون با پاهای خود به بیمارستان مراجعه می کند اما بعد از ساعتی انتظار و معطلی با بی توجهی عوامل درمانی و تشخیص نادرست،  متاسفانه در کمال ناباوری جان خود را از دست می دهد.

و این درحالی است که کارکنان خدمات شهری همواره در خدمت رسانی به مردم جان خود را به خطر می اندازند اما با بروز اینگونه حوادث و عدم وجود سیستم درمانی مناسب در شهرستان ماسال نگران آینده خود و خانواده خود می باشند.

براستی چرا باید در بیمارستان شهرستان ماسال، بعضا به علت عدم حضور پزشک حاذق و کادر درمانی مجرب و عدم وجود امکانات درست جان انسانها به خطر بیفتد ؟ می خواهیم بدانیم تا کی باید منتظر شنیدن خبر از دست دادن همکاران و دوستان و آشنایان خود به علت عدم وجود امکانات پزشکی باشیم ؟؟؟

کارکنان خدمات شهری به واسطه شغل پر خطر خود همواره نیاز مبرم به پزشک و امکانات درمانی در شهرستان ماسال دارند . آیا این خواسته زیادی است ؟؟؟

به یاد همکار عزیزمان
سید دوست داشتنی
جواد هاشمی

باتشکر
کارکنان خدمات شهری شهرداری ماسال

پ.ن: این نامه از سوی کارکنان شهرداری ماسال ارسال شده و تالش فردا نظری در خصوص آن ندارد، با این حال، این حق برای عوامل بیمارستان رسالت ماسال محفوظ خواهد بود که جوابیه شان عینا منتشر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار