کد خبر: ۷۰۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴ 09 January 2019

 

تابناک / شهرام غنی زاده در مراسمی به عنوان شهردار تالش با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار ایرنا هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری گیلان عصر سه شنبه در آئین معارفه شهردار در ساختمان شهرداری تالش گفت: همبستگی شورای اسلامی، شهردار و مردم مهمترین عامل مدیریت شهری هستند و با وجود حق قانونی شورای اسلامی برای نصب و استیضاح شهردار، نباید اختلافات آنها باعث ضربه به مدیریت شهری شود.
فرماندار تالش نیز در این آئین گفت: مدیریت پسماند غرب گیلان مهمترین مسئله تالش است و در ساخت کارخانه کمپوست پسماند در این شهرستان، نه تنها شهرداری تالش بلکه شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری های غرب استان نیز مشارکت می کنند.
سید عیسی مهدوی افزود: شهردار جدید تالش باید احیای بافت فرسوده و اجرای طرح تفصیلی را برای شکل گیری فضاهای شهری جدی بگیرد و اجرای طرح گردشگری سرآگاه نیز در صنعت گردشگری تحول ایجاد خواهد کرد.
فرماندار تالش از اعضای شورای اسلامی و شهردار تالش خواست فارغ از گرایش ها و سلایق سیاسی، با همدلی و همکاری مستمر برای خدمت به مردم تلاش کنند.
بهزاد پورپناه رئیس شورای اسلامی شهر تالش نیز اظهار کرد: کارگاه پل کمربندی جمهوری اسلامی این شهر با عنوان پل امید تجهیز شده و با بودجه 300 تا 310 میلیارد ریالی، در سال های آینده افتتاح و پل اصلی تالش نیز برای کاهش ترافیک، تعریض خواهد شد.
وی کارخانه امحاء پسماند در محله داوان لیسار ، سد سراگاه، کارخانه آسفالت و پل پاسداران را از دیگر طرح های عمرانی درحال برنامه ریزی یا اجرای شهرداری تالش نام برد.
وی ادامه داد: با دو هزار و 400 هکتار زمین که در اختیار شهرداری قرار گرفته، بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه ساخته خواهد شد و نقشه برداری و کارهای اولیه آن انجام شده است.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار