کد خبر: ۷۰۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 08 January 2019

 

 
پرسپولیس

پرسپولیس

اختصاصی | تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب پنج بازیکن ارزشمند خود به مصاف سپیدرود خواهد رفت
 

ورزش 11 - دیدار پرسپولیس-سپیدرود در چارچوب مرحلۀ یک‌هشتم نهایی جام حذفی به دلیل فشردگی بازی‌های سرخ‌پوشان تاکنون برگزار نشده است.

 

بنابر اعلام مسئولان سازمان لیگ و با تأیید باشگاه پرسپولیس این مسابقه روز 11بهمن ماه در رشت برگزار خواهد شد. این در حالی است که با صعود تیم ملی به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قرمزهای پایتخت در این دیدار سه بازیکن ملی‌پوش خود را در اختیار نخواهند داشت. همچنین کمال کامیابی‌نیا و برانکو ایوانکوویچ که به دلیل مسائل انضباطی یک جلسه از همراهی تیمشان محروم شده‌اند، در این مسابقه غایب خواهند بود. به این لیست می‌توان بشار رسن عراقی را هم اضافه کرد.

 

در واقع اگر پرسپولیس بخواهد در مقابل سپیدرود به میدان برود، همچنان می‌توان پنجرۀ این تیم را بسته دانست چرا که برانکو به‌همراه علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و کمال کامیابی‌نیا و بشار رسن شش مهرۀ ارزشمند سرخ‌ها در این مسابقۀ حساس حضور نخواهند داشت.

برانکو در حالی این تصمیم عجیب را گرفته است که پیش از این در غیاب ملی‌پوشان خود سابقۀ شکست و از دست دادن جام حذفی را داشته و نبود شش بازیکن اصلی تیم می‌تواند خطر حذف را برای شاگردان سرمربی پرسپولیس به‌همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار