کد خبر: ۷۰۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 08 January 2019

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی قدم محکمی در اولین بازی برداشت و حساب کار دست بقیه تیم‌ها آمد.

 

 
مهدی تاج: با نمایش تیم ملی حساب کار دست بقیه تیم‌ها آمد/ به قهرمانی ایران امیدوارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج در حاشیه حضور در تمرین تیم فوتبال امید کشورمان گفت: تیم امید برای یک اتفاق خوب قدم برمی‌دارد و وظیفه‌ما این است که از این تیم حمایت کنیم. از استیلی و کادر فنی هم تشکر می‌کنیم.  قرار است  تیم امید دوشنبه راهی قطر شود و خوشبختانه آنجا همه امکانات وجود دارد.

وی درباره حضور تیم فوتبال امید در اردوی قطر عنوان کرد: این تیم چند مسابقه در قطر برگزار خواهد کرد و با توجه به حضور تیم‌های دیگر، استیلی دنبال این است که چند بازی تدارکاتی دیگر برگزار کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با برتری 5 بر صفر تیم ملی ایران برابر یمن در اولین بازی جام ملت‌های آسیا گفت: بازی‌های روز اول اینگونه شده بود که تیم‌های ضعیف‌تر بازی‌ها را می‌بستند. بازی کره‌جنوبی و فیلیپین را دیدم و کره به زحمت توانست حریف خود را شکست دهد. بازی اول برای ما خوب شروع شد و باید به کار خوب کی‌روش اشاره کرد. کی‌روش مربی توانمندی است و هجمه‌های سنگین علیه او و تیم ملی ایجاد شده بود. من دیدم که پیش‌بینی می‌کرد یمنی‌ها بازی را می‌بندند. همین هم بود.

تاج عنوان کرد: هفت قدم در جام ملت‌های آسیا داریم که اولی را به خوبی برداشتیم و قدم‌های بعدی را محکم‌تر برمی‌داریم. همه باید امیدوار باشیم و فدراسیون کاری به غیر از پشتیبانی نمی‌تواند انجام دهد. باقی کارها با خدا و زحمت کادر فنی و بازیکنان است.

تاج ادامه داد: رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن کنارم نشسته بود و احساس کردم تیم ملی قدم محکمی در اولین بازی برداشت و حساب کار دست بقیه آمد. همه امیدوارند قدم‌های بعدی را نیز محکم برداریم. دیدار بعدی ما با ویتنام می‌تواند بازی خوبی باشد. در بازی روز گذشته دیدیم که تماشاگران زیادی حضور داشتند. محدودیت‌هایی برای حضور همه تماشاگران فراهم شده است. کسی را برای حضور در ورزشگاه منع نکرده‌اند، اما شرایط مثل قبل نیست. برای دیدار با یمن، خیلی از تماشاگران از دبی آمده بودند و ورزشگاه تحت تأثیر ایرانی‌ها بود. شاید در تلویزیون همه تماشاگران را نتوان نشان داد، اما ما دیدیم که چه عظمتی ایجاد کرده بودند. کل ورزشگاه ایرانی‌ بودند. فکر کنم بازی بعدی، شلوغ‌تر نیز شود.

وی تصریح کرد: بازی با عراق در ورزشگاه کوچکی برگزار می‌شود که در دبی خواهد بود. صعود به عنوان تیم اول خیلی مهم است، چون اگر این اتفاق بیفتد، بیشتر بازی‌های‌مان در ورزشگاهی خواهد بود که برابر یمن بازی کردیم، مگر اینکه فینال باشد که در ورزشگاه 60 هزار نفری برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد که این حالت برای ما اتفاق می‌افتد.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه آیا تیم ملی ایران و تیم امید می‌توانند طلسم قهرمانی در آسیا را پس از سال‌ها بشکنند، گفت: به تیم ملی بزرگسالان امیدوارم. در فدراسیون فوتبال وظیفه‌ای داریم و نمی‌توانیم به غیر از پشتیبانی کاری انجام دهیم. چمنی که تیم فوتبال امید در آن تمرین می‌کند، یک ماه است افتتاح شده و بهتر است بازی در اینجا برگزار نشود تا ریشه‌اش قوی شود. چمن بعدی را دستور کار داریم تا آنجا نیز درست شود.

تاج در خصوص ساخت ساختمان جدید فدراسیون فوتبال گفت: می‌بینید که در حال خاکریزی است، اما نقشه آنجا را تغییر داده‌اند. ما آنجا را طبقاتی دیده بودیم، اما ظاهرا پلنی دارد و نمی‌گذارند اجرا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار