کد خبر: ۶۹۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 03 January 2019

تابناک / استاندار گیلان گفت: برای اجرای پروژهای عمرانی وعام المنفع گیلان که در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد هزار و 900 میلیارد تومان هزینه شد.

استاندار در نشست ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این اعتبار در بخش های عمران شهری و روستایی ، فرهنگی ، گردشگری ، بهداشت ، ورزشی ، شیلات ، کشاورزی هزینه شد.


آقای سالاری با تاکید بر بیان عملکرد دستگاه های اجرایی در در چهل سال گذشته تصریح کرد : مسوولان باید در ایام دهه فجر خدمات و عملکرد 40 ساله انقلاب را در بخش های مختلف ارائه کنند تا مردم با دست آوردهای نظام بیشتر آشنا شوند.


وی همچنین از برگزاری نمایشگاه بزرگ دست آوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر در رشت خبر داد.


وی همچنین افزود : پروژه راه آهن قزوین رشت که 2هزار میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده در اسفند ماه امسال با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.


آقای احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان هم در این نشست با اشاره به لزوم تسریع اجرای پروژهای عمرانی در گیلان گفت: تاکنون 38 دستگاه اجرایی برنامه ها و پروژهای در دست اجرای خود در ایام دهه فجر را به دبیر خانه استانداری اعلام کرده اند و بقیه نیز باید هرچه سریعتر این برنامه ها را اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار