منتخب اول مردم رشت؛
در شصت و هشتمین جلسه شورای شهر، احمد رمضانپور خطاب به شهروندان اظهار داشت: هفته قبل به دلایلی در جلسه شورا حضور نداشتم و شنیدم آقای حاجی پور گفتند استعفا می دهم. شورای پنجم شورای خوبی است و ترکیبی از افراد با تجربه و متخصص است.
کد خبر: ۶۹۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 25 December 2018
تابناک / عضو شورای شهر رشت گفت: برخی جریانها به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند.

برخی جریانها به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند / منتخب نشدن عبدالهی به معنای صلاحیت نداشتن وی نیست / اگر گروه های قدرت ورود کرده و نگذاشتند شهردار مستقل انتخاب شود، هر ۶ عضو شورا استعفا می دهیم / هر اراجیفی سایت های فتنه گر و روزی خوار نوشتند و برای رد صلاحیت یکی از فرزندان گیلان به تهران فرستاده بودند

در شصت و هشتمین جلسه شورای شهر، احمد رمضانپور خطاب به شهروندان اظهار داشت: هفته قبل به دلایلی در جلسه شورا حضور نداشتم و شنیدم آقای حاجی پور گفتند استعفا می دهم. شورای پنجم شورای خوبی است و ترکیبی از افراد با تجربه و متخصص است.

 
عضو شورای شهر رشت افزود: خدا نبخشد افرادی را که باعث شدند در شورا تفکیک سازی گردد و ما به آفتی مبتلا شدیم که همچنان ادامه دارد. امیدوارم امروز که قرار است سرنوشت شهر را رقم بزنیم، تفکیک سازی صورت نگیرد و اجازه دهند خود اعضای شورا تصمیم بگیرند.
 
وی تاکید کرد: می دانم که باز ۱۱ عضو شورا، بدون دخالت عوامل بیرونی شهردار را انتخاب می کنند.
 
رمضانپور انتخاب عبدالهی را به عنوان ریاست شورای استان گیلان تبریک گفت و با بیان اینکه منتخب نشدن عبدالهی به معنای صلاحیت نداشتن وی نیست، بعنوان نمونه گفت: فردی که روزی برای مجلس رد صلاحیت شده بود، امروز وزیر است و این رد صلاحیت به معنای از اصل افتادن نیست و حضور جنابعالی در جلسات شورا، ثابت می کند که فرزند این انقلاب هستید و به فعالیت خود در شورای شهر و شورای استان ادامه دهید. این فرایند قانونی رخ داد ولی باید به رای مردم احترام بگذاریم.
 
عضو شورا همچنین نسبت به دخالت برخی جریان ها هشدار داد و ابراز کرد: اگر گروه های قدرت ورود کرده و نگذاشتند شهردار مستقل انتخاب شود، هر ۶ عضو شورا استعفا می دهیم.
 
علت عقب افتادگی استان دلایل مختلف دارد بعنوان نمونه، فرزندان گیلان در بدنه دولت قرار ندارند و وجود دکتر نوبخت نعمتی است و تکمیل راه آهن گیلان بخاطر تلاش های اوست.
 
اما متاسفانه گیلانی ها به جای آنکه دست همدیگر را بگیرند، پای همدیگر را می گیرند و پرونده سازی برای فرزندان گیلان از سوی خود گیلانیان صورت می گیرد.
 
هر اراجیفی سایت های فتنه گر و روزی خوار نوشتند، برای رد صلاحیت یکی از فرزندان گیلان به تهران فرستاده بودند.
 
عضو شورا با ابراز تاسف از اعلام اخبار رد صلاحیت عبدالهی از رسانه ملی تصریح کرد: در این ۴۰ سال چه زمانی دیده بودید، یک رد صلاحیت بصورت اطلاعیه در رسانه ملی خوانده شده و تشویش اذهان عمومی شود، به چه حقی اعلام می کنید ؟! چه کسی پشت این ماجراست؟! خود مردم قضاوت می کنند اما اعلام می کنم، آرامش به شهر برمی گردد و همه باهم شهردار انتخاب می کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار