کد خبر: ۶۹۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 25 December 2018

 


عبدالهی : در دوستی خود با دیگران تجدیدنظر می‌کنم/ تجربه تلخ دوماه گذشته را هرگز فراموش نمی‌کنم/ از همه دوستانی که علیه من گزارش دادند ممنونم

 

تابناک / حامد عبدالهی، عضو شورای شهر رشت،گفت: قصد صحبت نداشتم ولی برخی ابهامات در افکار عمومی بی جواب مانده است.

حامد عبداللهی بیان کرد: معتقدم آنچه به من می رسد، رحمتی از جانب خداست و آنچه نمی رسد، حکمت است و اگر بخواهم در برابر مشیت الهی پافشاری کنم، قهر الهی را در پی دارد.

 

عضو شورای شهر رشت با ابراز تاسف از بداخلاقی‌هایی که در این مدت از سوی برخی دوستان صورت گرفته، افزود: این دو ماه آزمون و تجربه بزرگی برایم بود تا همه زندگی و منافع مادی و معنوی خود را به پای دوستان نگذارم.

 

فهمیدم برخی آدمها به مثابه برگ درخت بسته به شرایط رنگ عوض می‌کنند، برخی رفقا که ادعای دوستی دارند و به ایشان تکیه داشتم، همچون شاخه درخت شکسته و بنده را به زمین زدند اما در این آزمون انسان‌های ریشه داری را شناختم که در این ۴۰ سال زندگی هیچ‌گونه رابطه سیاسی و اقتصادی و معنوی با من نداشتند ولی استوار و با اخلاق عمل کردند.

 

عبدالهی با بیان اینکه این تجربه تلخ را فراموش نمی‌کنم، ابراز کرد: همه بدی‌ها را می بخشم ولی فراموش نمی‌کنم و می‌دانم خدا ناظر به عملکرد همه است.

 

عضو شورا بیان داشت: خسته نباشید می گویم به دوستانی که به خود زحمت دادند تا گزارش علیه من دهند. اگر به خودم می‌گفتند، اطلاعات خود را به ایشان می‌دادم. زندگی مالی، شخصی و اجتماعی بنده مشخص است و تشکر می‌کنم از همکاران با ریشه‌ای که بزرگی را به من آموختند و رسانه‌هایی که با من همراهی کردند.

 

عبدالهی افزود: دریافت بیش از ۴۰۰ پیامک ابراز تاسف و همدلی از شهروندان و همکاران برای بنده کافی است اما در دوستی‌های خود تجدید نظر خواهم کرد.

 

در شصت و یکمین جلسه شورای‌ شهر رشت حامد عبدالهی  با کسب ۶ رای شورا ، شهر‌دار رشت شد اما وزارت کشور حکم وی را تایید نکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار