جمعه هفتم دي‌ماه انجام مي‌شود
كاراته‌كاهاي تيم باشگاهي شهداي انقلاب قم اين هفته در سه مسابقه حساس پيكارهاي سوپر ليگ كاراته مردان باشگاه‌هاي كشور مقابل حريفان خود به روي تاتامي مي‌روند.
کد خبر: ۶۹۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 25 December 2018

به گزارش تابناک قم، باشگاه انقلاب به واسطه برخورداری از مدیریت و تدابیر فنی یکی از چهره‌های شناخته شده و سرشناس کاراته ایران یعنی غلامرضا دباغیان همواره یک باشگاه سازنده، موفق و مدال‌آور برای ورزش قم و خانواده بزرگ رشته کاراته محسوب می‌شود.

دباغیان نزدیک به دو دهه سابقه هدایت تیم‌های ملی کاراته ایران، مدیریت فنی تیم‌های ملی و فدراسیون کاراته و چندین مسوولیت مهم در کاراته کشور را دارد، به همین دلیل باشگاه انقلاب قم به مدیریت وی امسال در مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور به امید کسب نتیجه به میدان رفته است.

این در شرایطی است که فدراسیون کاراته برای برگزاری مسابقات هفته سوم سوپر لیگ کاراته مردان ایران در سالن ورزشی شهید افراسیابی تهران برنامه‌ریزی کرده و این پیکارها روز جمعه هفتم دی‌ماه با حضور تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی از جمله شهدای باشگاه انقلاب قم به انجام می‌رسد.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته، تیم‌ها در مرحله پنجم از دور رفت و مراحل اول و دوم از دور برگشت سوپر لیگ سال 1397 با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند، ضمن اینکه با اعلام سازمان لیگ، تیم‌ها در نیم فصل دوم امکان بکارگیری نفرات جدید را دارند و در هفته پنجم باید از همان نفرات قبل خود در ترکیب استفاده کنند.

در شرایطی که تیم کاراته شهدای باشگاه انقلاب قم در گروه دوم مرحله مقدماتی این مسابقات قرار دارد، این تیم در مرحله پنج از از دور رفت به مصاف تیم آذر پینار می‌رود و در مرحله اول دور برگشت با تیم عقاب بروجرد دیدار می‌کند، ضمن اینکه سومین مسابقه نماینده قم در این هفته با تیم هیات کاراته گیلان از هفته دوم دور برگشت است.

در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور تیم‌های عقاب بروجرد، آذرپینار، شهدای باشگاه انقلاب قم، هیات کاراته گیلان و رعد پدافند هوایی ارتش حضور دارند و از جمع آنها در پایان دیدارهای رفت و برگشت، دو تیم مجوز صعود را کسب خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار