در هفته دوم سوپر ليگ زنان انجام مي‌شود
بانوان كاراته‌كاي استان قم در دومين هفته فصل 1397 پيكارهاي سوپر ليگ كاراته زنان باشگاه‌هاي كشور به مصاف دو رقيب مدعي خواهند رفت.
کد خبر: ۶۹۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 25 December 2018

به گزارش تابناک قم، بعد از برگزاری پیکارهای مرحله اول ورودی انتخابی تیم ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید دختران و پسران کشور، این هفته فدراسیون کاراته برای برگزاری مسابقات هفته دوم سوپر لیگ مردان و زنان باشگاه‌های ایران برنامه‌ریزی کرده است.

در این فصل از مسابقات سوپر لیگ کاراته ایران، تیم شهدای باشگاه انقلاب قم در بخش مردان و تیم مرداس قم در قسمت بانوان حضور دارند و تیم کاراته بانوان مرداس قم بعد از کسب دو پیروزی با ارزش و قرار گرفتن در مکان نخست جدول رده‌بندی حالا برای تداوم صدرنشینی خود انگیزه دارد.

این در شرایطی است که امسال 9 تیم در سوپر لیگ زنان کاراته ایران حضور دارند و بانوان کاراته‌کای قم در ترکیب تیمی به نام مرداس بعد از شروع موفق خود این هفته دو دیدار حساس پیش‌رو دارند، رقابت‌هایی که روز جمعه هفتم دی‌ماه در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام می‌رسد.

9 تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی سوپر لیگ زنان سال 97 رقابت می‌کنند و تیم بانوان مرداس قم در گروه دوم با تیم‌های هیات کاراته گیلان، باشگاه پیام و آوای رزم هم‌گروه است، گروهی که نماینده قم در نخستین مسابقه موفق به شکست 24 بر 4 تیم هیات کاراته گیلان شد و دومین مسابقه را 25 بر 2 از تیم آوای رزم برد.

در حالی که در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های شهرداری جوانه صفادشت، صرافی بهنام، راگا شهر ری، حامی و باشگاه سکوتی رقابت می‌کنند، دیدارهای هفته دوم سوپر لیگ کاراته بانوان ایران با برگزاری 10 مسابقه پیگیری می‌شود و نماینده قم در گروه دوم با تیم‌های باشگاه پیام و هیات گیلان دیدار می‌کند.

بانوان کاراته‌کای تیم مرداس قم نخستین مسابقه خود را از مرحله سوم روز جمعه این هفته برابر باشگاه پیام انجام می‌دهند و دومین مسابقه آنها از دور برگشت با تیم هیات کاراته گیلان است، ضمن اینکه وزن کشی مسابقات از ساعت 16 تا 18 روز پنجشنبه ششم دی ماه در سالن شهید کبکانیان تهران انجام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار