کد خبر: ۶۹۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲ 23 December 2018

تابناک / رقابت‌های کاراته انتخابی تیم ملی در رده پایه در دو بخش پسران و دختران با حضور 2824 کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته به میزبانی تهران برگزار شد.

عملکرد مشابه پسران و دختران درمجموع رده‌های سنی

تیم کاراته پسران گیلان درمجموع سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید با کسب یک مدل طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز در مکان هفتم جای گرفت، تیم‌های آذربایجان غربی با کسب پنج مدال طلا و یک مدال برنز، تهران با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز و مرکزی با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جای گرفتند.

کاراته کاهای دختر گیلانی عملکردی مشابه پسران گیلانی از خود برجای گذاشتند و با کسب دو مدال نقره و سه مدال برنز در مکان ششم جدول توزیع مدال‌ها جای گرفتند، تیم‌های تهران با کسب هشت مدال طلا، هفت مدال نقره و شش مدال برنز، مازندران با کسب پنج مدال طلا، سه مدال نقره و 11 مدال برنز و اصفهان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جای گرفتند.

درمجموع سه رده سنی در بخش پسران 1545 کاراته کا و در بخش دختران 1279 کاراته کا حضور داشتند.

عملکرد کاراته کاها به تفکیک رده سنی

کاراته کاهای گیلانی در سه رده سنی عملکردی متفاوت از خود برجای گذاشتند، دختران گیلانی در رده سنی نوجوانان موفق به کسب یک نشان نقره و یک نشان برنز، در بخش جوانان موفق به کسب دو نشان برنز و در بخش امیدها موفق به کسب یک نشان نقره شدند.

در سوی مقابل، کاراته کاهای پسر گیلانی در بخش‌های نوجوانان و جوانان از کسب مدال بازماندند و در بخش امیدها با کسب یک نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز توانستند جور دو بخش نوجوانان و جوانان را بکشند.

رده سنی نوجوانان؛ مقام چهارمی دختران و عدم توفیق پسران

در رده سنی نوجوان و در بخش دختران تیم کاراته گیلان با کسب یک نشان نقره و یک نشان برنز به مکان چهارمی بسنده کرد، در کاتای انفرادی، نگین نبات پور در وزن منفی 54 کیلوگرم به مدال برنز دست‌یافت و در وزن مثبت 54 کیلوگرم آتنا محبوب بشری مدال‌ نقره را از آن خود کرد.

در این بخش پسران کاراته کای گیلانی موفق به کسب مدال نشدند.

در این رده سنی و در بخش پسران 639 کاراته کا و در بخش دختران 505 کاراته کا حضور داشتند.

رده سنی جوانان؛ دختران گیلانی در مکان پنجم و تکرار ناکامی پسران

در رده سنی جوانان و در بخش دختران، کاراته کاهای گیلانی با کسب دو نشان برنز در مکان پنجم قرار گرفتند، تیم‌های مازندران با کسب سه نشان طلا، دو نشان نقره و چهار نشان برنز، تهران با کسب دو نشان طلا، سه نشان نقره و یک نشان برنز و قزوین با کسب یک نشان طلا به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جای گرفتند.

الهه عطایی در وزن منفی 48 کیلوگرم و هنگام بی‌غم در وزن مثبت 59 کیلوگرم گردن‌آویز برنز را برای کاروان گیلان در رده سنی جوانان به ارمغان آوردند.

پسران کاراته کای گیلانی در رده سنی جوانان نیز موفق به کسب مدال نشدند تا ناکامی پسر نوجوان گیلانی تکرار شود.

در این رده سنی و در بخش پسران 545 کاراته کا و در بخش دختران 470 کاراته کا حضور داشتند.

رده سنی امید؛ درخشش کاراته کاهای پسر گیلانی

در رده سنی امید و در بخش پسران که با حضور 361 کاراته کا برگزار شد، کاراته کاهای پسر گیلانی با کسب یک نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز عملکردی درخشان از خود برجای گذاشتند و به مقام دومی دست‌یافتند، تیم‌های آذربایجان غربی با کسب دو نشان طلا و یک نشان برنز و تهران با کسب یک نشان طلا و دو نشان برنز به ترتیب در مکان‌های اول و سوم جای گرفتند.

جواد رنجبر در وزن منفی 55 کیلوگرم، امیرحسین سهرابی و مهدی رحیمی نژاد در وزن منفی 67 کیلوگرم به ترتیب گردن‌آویزهای طلا، نقره و برنز را برای کاروان گیلان به ارمغان آوردند.

در رده سنی امید و در بخش دختران که با شرکت 304 کاراته کای دختر برگزار شد، تیم دختران گیلان با کسب یک نشان نقره در مکان چهارم جای گرفت، تیم‌های تهران با کسب چهار نشان طلا، سه نشان نقره و سه نشان برنز، مازندران با کسب یک نشان طلا، یک نشان نقره و چهار نشان برنز و لرستان با کسب یک نشان طلا به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جای گرفتند.

معصومه صابر زعیمیان در وزن منفی 68 کیلوگرم تنها نشان دختران گیلانی در رده سنی امیدها را کسب کرد، در این وزن 30 کاراته کا حضور داشتند و شایق واحدی از تهران به مدال طلا دست‌یافت.

در این رده سنی و در بخش پسران 361 کاراته کا و در بخش دختران 304 کاراته کا حضور داشتند.

به گزارش فارس، رقابت‌های کاراته انتخابی تیم ملی از 28 تا 30 آذرماه در بخش پسران در سالن شهید افراسیابی و در بخش دختران در سالن تختی تهران برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار