کد خبر: ۶۹۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۰ 22 December 2018

تابناک / فرماندار شهرستان آستارا گفت: کشتی تجاری نارگل با تلاش نیروهای امداد و نجات ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنادر و دریانوردی استان گیلان ساعت چهار صبح در اسکله بندر آستارا پهلو گرفت.

یونس رنجکش دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: کشتی تجاری نارگل که در آب‌های خزر به گل نشسته بود با تلاش نیروهای امداد و نجات ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنادر و دریانوردی استان گیلان ساعت چهار صبح در اسکله بندر آستارا پهلو گرفت.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه خسارتی به بار کشتی وارد نشده است تصریح کرد: کشتی تجاری نارگل با دوهزار تن کاشی از بندر آستارا به بندر هوسان باکوی جمهوری آذربایجان در حال حرکت بود که به دلیل برخورد با دهانه اسکله و ایجاد شکاف بزرگ در بدنه کشتی دچار آب‌گرفتی شدید می‌شود.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه جهت تخلیه آب داخل کشتی و هدایت آن به سمت اسکله از پمپ‌های تخلیه آب و دو فروند یدک‌کش استفاده شده است افزود: تمام نیروهای حاضر در محل حادثه تا آخرین نفس پای کار بودند تا با تمام امکانات موجود، کشتی تجاری نارگل را از غرق شدن در آب‌های خزر نجات دهند.

رنجکش با بیان اینکه از ساعات اولیه وقوع حادثه در کشتی تجاری نارگل بازدیدهای میدانی از محل حادثه صورت گرفت گفت: به محض پهلو گرفتن کشتی تجاری نارگل در اسکله، اقدامات فنی و امدادی جهت تعمیر شکاف ایجاد شده در بدنه کشتی آغاز شده است.

به گزارش فارس، کشتی تجاری نارگل که متعلق به شرکت کشتی‌رانی خزر است ساعت 14 ظهر دیروز در حال حرکت به سمت بندر هوسان باکوی جمهوری آذربایجان در آب‌های خزر دچار شکستگی از ناحیه بدنه کشتی شد و پس از به گل نشستن در دهانه اسکله، تلاش‌ها برای شناورسازی و هدایت آن به اسکله آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار