کد خبر: ۶۹۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ 18 December 2018

تابناک / استاندار گیلان با اشاره به یکصدمین سالگرد شهادت میرزاکوچک جنگلی در سال 1400 گفت: کنگره شهید میرزاکوچک جنگلی باید در شأن سردارجنگل برگزار شود که نیازمند تعیین ساختار و دستگاه متولی متناسب با این رویداد بزرگ است.

 

 

مصطفی سالاری روز سه شنبه در جلسه مشترک شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در رشت، بر ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت باشکوه و همراه با حفظ منزلت و جایگاه رفیع آنان تأکید و تصریح کرد: ساماندهی برگزاری یادواره‌ها و تجمیع آن در سطوح مختلف به منظور انسجام بیشتر در مراسم‌های متعلق به شهدا و اثرگذاری مضاعف آن بر نسل جوان و آینده‌ساز کشور است.
نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت: با مشارکت فعالان و دست‌اندرکاران برگزاری یادواره‌های شهدا دستورالعملی با درنظرگرفتن تمامی شاخص‌ها در حال تدوین است تا پس از تصویب و ساماندهی با جدیت از آن پشتیبانی شود و در این مسیر، با موازی‌کاری مواجه نشویم.
وی تدوین دانشنامه دفاع مقدس را یک اقدام ماندگار و اثرگذار عنوان کرد و افزود: در مسیر جمع‌آوری اسناد موجود در حوزه دفاع مقدس و تدوین دانشنامه حمایت‌های مالی لازم صورت می‌گیرد.
استاندار گیلان فرهنگ ایثار وشهادت را الگویی برای نسل های آینده دانست و گفت: شهدا متعلق به همه مردم هستند و پایبندی به آرمان‌های آنان منجر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار