کد خبر: ۶۹۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ 18 December 2018

تابناک / عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در حال حاضر نماینده سراوان مشغول جمع‌آوری امضا برای تقاضای عزل رئیس گمرک در مجلس است.


عزل رئیس گمرک در مجلس کلید خوردبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مجلس امروز سه شنبه ۲۷ آذرماه در یک جلسه غیرعلنی به بررسی کلیپ پخش شده در فضای مجازی درباره اظهارات نماینده سراوان در گمرک پرداخت.

همزمان با باز شدن درب مجلس و طبق مشاهدات خبرنگار میزان، نماینده سراوان با در دست داشتن برگه‌ای مشغول جمع‌آوری امضا در صحن مجلس بود.

در همین زمینه محمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که یکی از امضاکنندگان این نامه بود در توضیح متن این نامه به خبرنگار میزان گفت: در حال حاضر نماینده سراوان مشغول جمع‌آوری امضا برای تقاضای عزل رئیس گمرک در مجلس است.

به گزارش خبرنگار میزان بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: کلیپ پخش شده از نماینده سراوان در فضای مجازی تقطیع شده بود و بخشی از صحبت‌ها توهین آمیز به نظر می‌رسید.

نعمتی بیان داشت: آقای محمد باسط درازهی در این جلسه تاکید داشتند که بیش از ۴۵ دقیقه در گمرک ایران معطل شده‌اند و مورد فحاشی قرار گرفته‌اند و نهایتا عصبانی شده و سایر موارد اتفاق افتاده است.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد پزشکیان و دژپسند این موضوع را تا روز آینده بررسی و نتایج آن را اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار