معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان مطرح کرد؛
تابناک / معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان گفت: موظف به بیان خدمات ارائه‌شده از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستیم.
کد خبر: ۶۹۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲ 17 December 2018

 

مهمترین وظیفه‌ای که نسل اول تا چهارم انقلاب برعهده دارد این است که انقلاب را با همه فراز و نشیب‌ها با ظرافت و حساسیت به نسل‌های آینده منتقل کنند

 

 

تابناک / معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان گفت: موظف به بیان خدمات ارائه‌شده از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستیم.

 

 

سید محمد احمدی در جلسه کارگروه اقتصادی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان ، به برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای بزرگداشت این ایام اشاره و بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه از پیروزی شکوهمند آن از 29 دی تا هفتم بهمن در محل نمایشگاه‌های دائمی گیلان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در برگزاری نمایشگاه از ظرفیت و مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و نظامی استفاده می‌شود، اظهار داشت: نگاه دشمنان به دستاوردهای نظام در طول 40 سال کاملاً غیرمنصفانه است و ما موظف به بازگویی تحولات صورت گرفته و خدمات ارائه‌شده نسبت به ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.
احمدی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاورهای انقلاب باید به صورت نوآورانه همراه با جذابیت‌های فرهنگی و هنری برگزار شود.
معاون استاندار گیلان با اشاره به اینکه کارگزاران نظام و دولت باید از دستاوردهای انقلاب به نحو شایسته حراست و حفاظت کنند، گفت: تمامی موفقیت‌های به دست‌آمده در شرایطی صورت گرفته که این نظام از سال 58 تاکنون به طرق مختلف با تحریم مواجه بوده است.
وی نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مقاومت در برابر دشمن به ویژه در موضوع اقتصادی نشأت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است که انقلاب ما را در برابر آسیب‌ها بیمه کرد. 
احمدی نقش محوری و تعیین کننده مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام در چهار دهه را انکار ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین رویکرد و وظیفه‌ای که نسل اول تا چهارم نظام جمهوری اسلامی برعهده دارند این است که انقلاب را با همه فراز و نشیب‌ها با ظرافت و حساسیت به نسل‌های آینده منتقل کنند.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، اولین نشست معاونان و مدیران کل استانداری گیلان در خصوص اجرای هرچه بهتر بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این نشست که با هدف برنامه ریزی در خصوص اجرای هرچه بهتر و با شکوه تر بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، انجام فعالیت ها با رویکرد انقلابی و معرفی دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف همچون فرهنگی، اجتماعی، علمی و فناوری مورد تاکید قرار گرفت.

 

 

تاکید استاندار گیلان بر لزوم تعامل دستگاههای اجرایی با بخش خصوصی

 

تابناک / معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان گفت: تولید و اشتغال به گفتمان غالب تبدیل شده است ،بدین گونه که حاکمیت و نهادهای مدنی درک یکپارچه ،منسجم و هماهنگ از این دو مقوله دارند .

 

سید محمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان در گفتگو با تدبیر شرق در خصوص روند توسعه ی تولید و اشتغال در استان گفت : تمامی رویکردها در گیلان به سمت و سوی رونق تولید و اشتغال است.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی در جهت رفع مشکلات این حوزه تلاش می کنند ،ادامه داد : برای اینکه تولید و اشتغال در جامعه شکل بگیرند و مسیر صحیحی را طی کن بدون تردید باید متولیان امر ،ارکان نظام اعم از دولت ،مجلس و قوه قضاییه الزامات این موارد را به رسمیت بشناسند و فضا و بستر را برای رونق هر چه بیشتر فراهم کنند.

احمدی افزود : در استان گیلان به حمدالله با درایت استاندار محترم ،دکتر سالاری این فضا حاکم است و همه در مسیر تحقق این مهم در تلاش هستند.

وی تاکید کرد : تولید و اشتغال به گفتمان غالب تبدیل شده است ،بدین گونه که حاکمیت و نهادهای مدنی درک یکپارچه ،منسجم و هماهنگ از این دو مقوله دارند .

احمدی اضافه کرد : تولید و اشتغال تضمین کننده منافع ملی است و محور همه ی تصمیم گیریها و اقدامات از سوی دولت و سایر بخش ها منجمله بخش خصوصی باید توجه به منافع ملی باشد.

وی اذعان داشت : تجربه ی کشورهای موفق در ایجاد اقتصادی نیرومند و تاب آور موید این است که آنان دارای بخش خصوصی قوی و دارای ظرفیت بالا هستند.

گفتنی است در سالهای اخیر ،کارگروه رفع موانع تولید و کارگروه رونق تولید با همکاری نهادهای اجرایی و استانداری گیلان تلاشهای گسترده‌ای به جهت رفع معضلات واحد های تولیدی و صنعتی استان داشته اند و تاکید استاندار گیلان همواره به جهت حمایت از بخش های تولیدی استان برای خارج شدن از رکود بوده تا بدین ترتیب چرخ بخش اقتصادی گیلان بچرخد و از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شود .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار