کد خبر: ۶۹۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰ 17 December 2018

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک گیلان معرفی شد

 

تابناک / رشت- «علی اصغر اسدی» به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک گیلان معرفی شد.

ظهر یکشنبه با حضور سهراب عزیزاللهی معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسمی که در سالن اجتماعات دادگستری گیلان برگزار شد «علی اصغر اسدی» به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان گیلان معرفی شد.

ثبت اسناد پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک

در این مراسم معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه این سازمان در گذشته با یک بورکراسی پیچیده مواجه بوده است، افزود: خوشبختانه با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در سال های اخیر شاهد تحول در این سازمان و پیشرو بودن در ارائه خدمات الکترونیک است.

سهراب عزیزاللهی با بیان اینکه در گذشته احتمال بروز جعل بسیار فراوان بود، گفت: امروز با اجرای خدمات الکترونیک و ثبت آنی و الکترونیکی اسناد از بروز چنین مشکلات جلوگیری شده است.

وی با تأکید براینکه استفاده از خدمات الکترونیک علاوه بر پیشگیری از فساد اداری سبب شفافیت در کار می شود، بیان ‌کرد: در این طرح سرعت رسیدگی بیشتر و رضایتمندی مردم نیز افزایش یافته است.

نقش مهم ثبت اسناد رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری 

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان نیز ادامه این مراسم با تأکید براینکه بسیاری از پرنده های موجود در حوزه قضایی و دعاوی مربوط به مشکلات اسناد و املاک است، تصریح کرد: برای حل این مشکل در سطح کشور علاوه بر اقداماتی که سازمان اسناد و املاک انجام داده نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌های مربوطه هستیم.

سیاوش‌پور با بیان اینکه ثبت اسناد نقش مهمی در رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری دارد، افزود: با مشخص بودن وضعیت مالکیت باقی کارها با سهولت بیشتر انجام می شود.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «سیدجعفر مفیدی» مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک گیلان، «علی اصغر اسدی» به عنوان مدیرکل جدید استان معرفی شد. وی پیش از این ۳ سال به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار