کد خبر: ۶۹۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ 17 December 2018

 

تابناک / سیدمصطفی میرسلیم عصر امروز در نشست دستاوردهای انقلاب در دانشگاه گیلان اظهار داشت: سرپرستی نهاد امور جنگ‌زدگان یکی از افتخارات کاری من است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خدمات خوبی برای مردم در نهاد امور جنگ‌زدگان انجام شد تصریح کرد: آوارگان جنگی تبدیل به لشکری در مقابل صدام شدند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعار کشور ما است بیان کرد: استقلال یکی از دستاوردهایی است که هزینه‌های زیادی برای آن پرداخت کردیم.

میرسلیم با تاکید بر اینکه ایران از نظر سیاسی و جغرافیایی در منطقه حساسی قرار دارد عنوان کرد: ایران نخستین کشوری در‌ خاورمیانه بود که در آن نفت کشف شد و سهم مهمی در تامین انرژی دنیا داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بزرگترین پالایشگاه نفت جهان در آبادان ایجاد شد گفت: در زمان جنگ پالایشگاه آبادان دچار آسیب‌هایی شد که این پالایشگاه به دلیل مسائل اقتصادی تعمیر نشد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه ملی شدن صنعت نفت در زمان مصدق انجام شد عنوان داشت: ملی شدن صنعت نفت مخالف با منافع ابرقدرت‌ها در جهان بود.

وی با اعلام اینکه انحرافاتی در انقلاب مشروطه ایجاد شد خاطرنشان کرد: انحرافاتی همانند انقلاب مشروطه در صنعت ملی شدن نفت ایجاد شد.

میرسلیم با تاکید بر اینکه دانشجویان در مقابل هتک حرمت به صنعت نفت مقاومت کردند اظهار داشت: ۲۵ سال بعد از صنعت نفت، ایران توانست استقلال خود را به‌دست بیاورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه استقلال برای کشور ما بسیار گران تمام شد تصریح کرد: استکبار جهانی تحریم‌های مختلفی را بر کشور ما اعمال کردند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه تحریم‌های اعمال شده بر کشور، سومین مرحله از تحریم‌ها است بیان کرد: این تحریم‌ها برای دست کشیدن ملت ایران از استقلال است.

وی با اعلام اینکه ابرقدرت‌ها در صورت دست کشیدن از استقلال حاضر هستند امتیازات زیادی را به ایران بدهند عنوان کرد: طرح جهانی‌شدن به‌صورت جدی در حال انجام است.

میرسلیم با تاکید بر اینکه طرح جهانی‌شدن در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در حال انجام است عنوان کرد: یکی از مهمترین قسمت‌های جهانی‌شدن بخش اطلاع‌رسانی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شرکت‌های چند ملیتی بر تمام دنیا سیطره دارند گفت: شرکت‌های چند ملیتی در کشورهای مختلف حضور پیدا کردند و بر سرنوشت آن‌ها تاثیرگذار هستند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه تزلزل کیان خانواده یکی از اهداف جهانی‌شدن است عنوان کرد: در بحث تقویت کیان خانواده تلاش‌هایی انجام شد اما خوب عمل نکردیم.

وی با اعلام اینکه سالانه در کشور ما ۲٫۵ میلیارد دلار صرف دخانیات می شود اظهار داشت: جهانی شدن آثار و عواقبی داشت که بر روی ایران تاثیر گذاشته است.

میرسلیم با تاکید بر اینکه جهانی شدن فرهنگ با بحث ماهواره رواج پیدا کرد خاطرنشان کرد: بحث شبیخون فرهنگی یکی از ابعاد جهانی‌شدن فرهنگ است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکا بزرگترین تولیدکننده و فروشنده سلاح در جهان است تصریح کرد: فروش سلاح نیازمند ایجاد اختلاف در بین کشورها است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه میزان سفارش عربستان به آمریکا در زمینه خرید سلاح ۴۰۰ میلیارد دلار است بیان کرد: عده‌ای در آمریکا به دلیل فروش سلاح طرفدار ترامپ هستند.

وی با بان اینکه برای فروش محصولات مختلف باید بازار آن را در کشورهای مختلف ایجاد کرد گفت: جهانی‌شدن در صورت مخالفت ملت‌ها با محصولات و کالاها، سیاست تغییر فرهنگ‌ها را اعمال می‌کند.

میرسلیم با تاکید بر اینکه جهانی‌شدن باعث تغییر عقاید و فرهنگ مردم شده است عنوان کرد: یکی از روش‌های تغییر عقاید و فرهنگ‌ها برخورد مستقیم است.

وی با بیان اینکه ابرقدرت‌ها قواعدی را در دنیا برای جهانی‌شدن ایجاد کرده و از نظر حقوقی کشورهای مستقل را در انزوا قرار می‌دهند گفت: بسیاری از کشورها ناچار به‌پذیرش مسائل مختلف شدند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰ به دنبال ایجاد تغییر فرهنگ در کشورهای مختلف است عنوان کرد: عادی‌سازی همجنسگرایی نمونه‌ای از این تغییر فرهنگ‌ها است.

میرسلیم با تاکید بر اینکه شعار انقلاب اسلامی با شعار انقلاب‌های دیگر متفاوت است اظهار داشت: مردم انقلابی ایران در عرصه‌های مختلف با وجود فشارهای مختلف دست از آرمان‌ها بر‌ نداشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مجموعه‌های حقوقی برای جهانی‌شدن در حال برنامه‌ریزی هستند تصریح کرد: FATF دارای بندی به نام تبادل اطلاعات مالی است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه تغییر پشتوانه اقتصادی جهان از طلا به دلار تغییر کرد بیان کرد: به کمک سوئیفت رهگیری مبادلات اقتصادی با ارز دلار به‌راحتی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در چند کشور مبادلات با دلار انجام نمی‌شد و FATF خواستار شفاف شدن مبادلات با ارزهای غیر از دلار است گفت: ابرقدرت‌ها در صورت مقاومت کشورها در مقابل جهانی‌شدن اقدام به براندازی می‌کنند.

میرسلیم با تاکید بر اینکه استقلال در عرصه‌های مختلف بسیار ارزشمند است اما حفظ آن هزینه‌بردار است تصریح کرد: ابرقدرت‌ها ۴۰۰ سال با دین مبارزه کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سرمایه انسانی یکی از پتانسیل‌های ایران اسلامی است خاطرنشان کرد: هدف دانش و پژوهش در کشور باید مشخص شود.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه باید نیازهای حقیقی انسان‌ها را شناسایی کنیم عنوان کرد: در زمینه پژوهش باید بر روی شناخت نیازهای حقیقی انسان تمرکز کنیم.

وی با اعلام اینکه نمی‌توانیم نسبت به شرایط جهان بی‌‌تفاوت عمل کنیم و ایستادگی بر روی اعتقادات باعث پیشرفت انسان می‌شود تصریح کرد: صنعت خودرو ایران با مونتاژ شروع شد.

میرسلیم با تاکید بر اینکه صنعت خودرو انگلستان در حال ورشکستگی بود که به همین دلیل خطوط تولید فرسوده را به ایران انتقال دادند اظهار داشت: در سال ۸۰ تولید پیکان متوقف شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در سال ۸۰ موضوع آلودگی هوا مطرح شد تصریح کرد: تغییراتی در موتور خودرو برای کاهش آلایندگی به‌وسیله مهندسان ایرانی انجام شد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه تولیدات در کشور باید در جهت سیاست‌های نظام حرکت کند بیان کرد: کارخانه‌ها به جای توجه به مسأله مالی به سیاست‌های کشور توجه کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اصلاحاتی باید در انتخابات ریاست جمهوری صورت بگیرد گفت: تصمیمات مردم در انتخابات ریاست جمهوری هیجانی است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه انتخایات ریاست جمهوری بر مبنای شایسه سالاری نیست عنوان کرد: ریشه اصلاح طلبی به تجدیدنظر برمی‌گردد.

وی با اعلام اینکه اصول حزبی در ایران غیر از اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نیست خاطرنشان کرد: در مردمسالاری دینی نباید آینده مردم را در اختیار فرد خاص قرار بگیرد.

میرسلیم با تاکید بر اینکه کشور باید بر‌مبنای تشکیلات مردمی اداره شود اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای نقص‌هایی در روش انتخاب نمایندگان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای ماندگاری انقلاب از دولت‌ها حمایت کردند تصریح کرد: دلیل حمایت رهبری جلوگیری از ایجاد اختلافات گسترده در کشور بود.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه بعضی از نمایندگان در حال فساد و زد و بند هستند بیان کرد: قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تغییر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار