کد خبر: ۶۹۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 16 December 2018

تابناک / در حالی که اعلام شده بود بعد از بازی سپیدرود و استقلال تهران لیست مازاد بازیکنان از سوی علی کریمی اعلام می‌شود اما تا به اینجا هیچ لیستی منتشر نشده و به نظر سرمربی سرخ‌های گیلانی از موضع خود عقب نشینی کرده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم سپیدرود رشت در آخرین دیدار نیم فصل اول خود با نتیجه سنگین 5-0 برابر استقلال در خانه شکست خورد تا خون علی کریمی به جوش آید و بعد از سوت پایان مسابقه بازیکنان را در میانه زمین جمع کند و برای آن‌ها خط و نشان بکشد. طبق گفته جادوگر فوتبال آسیا با شروع دور جدید تمرینات سپیدرود لیست بازیکنانی که در تیم ماندگار بودند اعلام می‌شد و کسانی که اسمشان در لیست نبود حق حضور در تمرینات را نداشتند.

 

اما دور جدید تمرینات این تیم پرطرفدار رشتی از سه شنبه استارت خود و علی‌رغم اعلام قبلی تمامی بازیکنان در تمرین حاضر شدند تا خط بطلانی در تمامی شایعات کشیده شود. گویا با توجه به اینکه در بازار نقل و انتقالات هیچ بازیکن شاخصی حضور ندارد، تصمیم بر این شده تا جذب بازیکنان مورد نظر هیچ اسمی از لیست خارج نشود. در این میان سپیدرودی‌ها با بازیکنان زیادی از لیگ برتر و لیگ یک مذاکره کردند تا در صورت کسب رضایتنامه قرارداد آن‌ها را رسمی کرده و رسما پیراهن سپیدرود را بر تن کنند.

 

هم‌چنین مسئولان این باشگاه با ارسال نامه‌ای به چند مدیربرنامه خواستار معرفی چند بازیکن خارجی شدند تا در صورت تایید توسط کادرفنی به جمع سپیدرودی ها در نیم فصل دوم اضافه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار