رییس مجمع نمایندگان گیلان مطرح کرد؛
تابناک / سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اعتبار کم قادر به انجام پروژه‌های بزرگی است گفت: این موضوع از مزیت‌های قابل توجه بسیج سازندگی است.
کد خبر: ۶۹۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹ 13 December 2018

تابناک / سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اعتبار کم قادر به انجام پروژه‌های بزرگی است گفت: این موضوع از مزیت‌های قابل توجه بسیج سازندگی است.

 

کپرنشینی و فرسودگی خانه‌های روستایی زیبنده گیلان نیست / ساخت مسکن محرومان و اشتغالزایی از افتخارات سپاه قدس گیلان است

 

ولی داداشی در جلسه مشترک مجمع نمایندگان گیلان و سپاه قدس ‌استان گیلان در رشت اظهار داشت: استفاده از ظرفیت خیران و انجام پروژه‌های عمرانی بزرگ آن‌ هم با کمترین هزینه و اعتبار از مزیت‌های قابل توجه بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی را از مهم‌ترین موضوعات این جلسه مشترک اعلام کرد و افزود: تاکنون بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با وجود تمام موانع و مشکلات اعتباری خدمات و پروژه‌های عمرانی بسیار زیادی را در مناطق محروم استان انجام داده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه کمبود اعتبارات از مشکلات بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان است ابراز داشت: مجمع نمایندگان گیلان در کمیسیون‌های تخصصی،‌ کمیسیون تلفیق و در صحن علنی مجلس می‌تواند با رایزنی‌های گسترده مشکل کمبود اعتبار پروژه‌های محرومیت‌زدایی را رفع کند.

 

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بودجه محدود پروژه‌های عظیمی را انجام داده است گفت: کپرنشینی و فرسودگی خانه‌های روستایی زیبنده گیلان نیست اما بسیج سازندگی سپاه با کمترین بودجه به نحو قابل توجهی این محرومیت‌ها را از بین برده است.

داداشی بر لزوم مساعدت‌های مالی برای از بین بردن مناطق کپرنشین استان گیلان تأکید کرد و اظهار داشت: مجمع نمایندگان گیلان فارغ از جریانات سیاسی و گروهی آماده است در مسیر تأمین اعتبار انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان از تمام ظرفیت‌های خود در سطح کشور استفاده کند.

وی ساخت مسکن محرومان و اشتغالزایی را از افتخارات سپاه قدس گیلان دانست و عنوان کرد:‌ نمایندگان استان گیلان به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عظیم بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان واقف هستند بنابراین سعی دارند با پیگیری‌های لازم مسیر فعالیت بیشتر این نهاد مردمی را هموارتر کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار