واکنش سالاری به اظهارات عجیب نماینده آستانه چه خواهد بود!؟ ؛
تابناک / نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر با اشاره به اینکه خطاب به استاندار گفتم که الزاماً باید گزینه‌هایی که برای فرمانداری آستانه‌اشرفیه مدنظر دارید را ببینیم و بپذیریم، افزود: استاندار حدود ۵، ۶ نفر را برای تصاحب این پست به من معرفی کرد و حقیقتاً من هیچ‌کدام را نپذیرفتم.
کد خبر: ۶۹۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 13 December 2018

تابناک / نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر با اشاره به اینکه خطاب به استاندار گفتم که الزاماً باید گزینه‌هایی که برای فرمانداری آستانه‌اشرفیه مدنظر دارید را ببینیم و بپذیریم، افزود: استاندار حدود ۵، ۶ نفر را برای تصاحب این پست به من معرفی کرد و حقیقتاً من هیچ‌کدام را نپذیرفتم.

 

خطاب به استاندار گفتم که الزاماً باید گزینه‌هایی که برای فرمانداری آستانه‌اشرفیه مدنظر دارید را ببینیم و بپذیریم! / استاندار ۵، ۶ نفر را برای تصاحب فرمانداری آستانه‌اشرفیه به من معرفی کرد و من هیچ‌کدام را نپذیرفتم!

 

در چند ماه گذشته خبرهایی از جابه‌جایی و تغییر در فرمانداری آستانه‌اشرفیه به گوش می‌رسید، خبرهایی که بی‌شباهت به گمانه‌زنی‌های چهره‌های مختلف نبود و از هر سو، اسامی افرادی برای تصدی کرسی فرمانداری آستانه‌اشرفیه به گوش می‌رسید.

اما این خبرها در چند روز گذشته با صداهای بلندتری به گوش می‌رسید تا جایی که رحیم حیدری فرماندار آستانه‌اشرفیه در دیدار ۲ روز قبل خود با جمعی از هنرمندان برای تأمین بودجه موردنیاز امور فرهنگی هنری از جمله: چه من باشم یا نباشم این مسئله را در بودجه سال آینده قرار می‌دهم، استفاده کرد و این شائبه که شاید پاییز فصل خزان فرمانداری این شهرستان باشد را تقویت کرد.

به همین منظور و برای روشن‌تر شدن وضعیت سمت عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان آستانه‌اشرفیه در گفتگو با محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر به ابعاد مختلف این ماجرا پرداختیم.

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در این گفتگو بابیان اینکه با توجه به سیاست وزارت کشور، آقای استاندار یکی، ۲ بار به من اعلام کرد که تغییر ۶، ۷ فرماندار در دستور کار من قرار دارد، گفت: استاندار این موضوع را حدود ۶ ماه قبل هم به من گفتند و دوباره برای من تکرار کردند و گفتند که نگاه من به تغییرات در فرمانداری آستانه‌اشرفیه است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر با اشاره به اینکه خطاب به استاندار گفتم که الزاماً باید گزینه‌هایی که برای فرمانداری آستانه‌اشرفیه مدنظر دارید را باید ببینیم و بپذیریم، افزود: استاندار حدود ۵، ۶ نفر را برای تصاحب این پست به من معرفی کرد و حقیقتاً من هیچ‌کدام را نپذیرفتم.

قربانی بابیان اینکه به‌هرحال آستانه‌اشرفیه یک جایگاه ویژه است و انتظارات مردم این است که فرمانداری که می‌خواهد به‌جای فرماندار فعلی بیاید حتماً باید یک آدم باتجربه‌تر، دارای ارتباط‌های در حد ایشان یا بهتر باشد، گفت: جایگاه تغییرات مربوط به وزارت کشور است، من نه در حوزه فرمانداری بلکه حتی در حوزه تغییرات مدیران اجرایی دیگر دستگاه‌ها هم تا به امروز شخصاً به دلیل سلیقه و عملکرد نقشی نداشته‌ام.

وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات دوره نهم، بسیاری از مدیرانی که در انتخابات هم با من نبودند بیش از حدود ۵، ۶ سال در این شهر ماندند و کارکردند و پس‌ازآن مدیر ارشد آن‌ها در استان تصمیم گرفت تا بعضی‌ها را جابه‌جا کند و ما هم نکته نظرات کارشناسی آقایان را پذیرفتیم و در حوزه وزارت کشور هم روحیات من همین‌گونه است، افزود: ممکن است بسیاری از نقدها را نسبت به عملکردها داشته باشم و ضعف‌های بسیاری در حوزه اجرایی وجود داشته باشد و بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی تذکر بدهم، نقد کنم و به مدیر بالاترش هم تذکر بدهم، این مسائل طبیعی است اما هر ضعفی منجر به تغییر و تعویض نمی‌شود.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در پاسخ به این سؤال که یعنی صراحتاً اعلام می‌کنید که تا چند ماه آینده فرماندار این شهرستان تغییر نمی‌کند؟ گفت: به‌هرحال این موضوع در حوزه اختیارات وزارت کشور قرار دارد و ممکن است تغییرات هم داشته باشیم، اما اینکه الزاماً به من گزارش‌شده باشد یا به من اعلام کرده باشند که ما در آتیه نزدیک در فکر تغییرات فرماندار هستیم، چنین فرکانس و خبری به من گزارش نشده است.

 

کیآستان/

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
firooz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
نماينده آستانه مطمئنم توهم زده !!!
وظيفه نماينده تعيين فرماندار و يا...نيست بلكه حراست از حسن اجراي قوانين توسط ارگان هاي اجرائي است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار