پاری سن ژرمن و لیورپول با شکست حریفانشان به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند و تاتنهام با تساوی مقابل بارسلونا توانست به دور بعد راه یابد.
کد خبر: ۶۸۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 12 December 2018

هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری هشت دیدار آغاز و چهره تیم‌های صعودکننده به دور حذفی مشخص شد.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها لیورپول به مصاف ناپولی رفت و با تک‌گل محمد صلاح توانست پیروز این دیدار شود.

در دیگر بازی گروه، پاری سن ژرمن ۴ بر یک کرونا زوزدا را شکست داد و به همراه لیورپول به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد. گل‌های تیم فرانسوی را ادینسون کاوانی، نیمار، مارکینیوز و کیلیان ام باپه به ثمر رساندند. ناپولی در لیگ اروپا رقابت خواهد کرد.

در گروه B بارسلونا در نوکمپ به مصاف تاتنهام رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یافت. آبی‌اناری‌ها خیلی زود به گل رسیدند و عثمان دمبله در دقیقه ۷ دروازه تیم انگلیسی را باز کرد. در ادامه، بازیکنان تاتنهام سعی کردند نتیجه را جبران کنند اما فرصت ها در عین ناباوری از دست می‌رفت و مارک آندره تراشتگن عملکرد درخشانی داشت. با این حال، لوکاس مورا در دقیقه ۸۵ بازی را مساوی کرد. بارسلونا و تاتنهام به دور بعد صعود کردند.

اینتر نیز با تساوی یک بر یک برابر آیندهوون در جایگاه سوم قرار گرفت و باید در لیگ اروپا به رقابت بپردازد. تک‌گل تیم ایتالیایی را مائورو ایکاردی در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

در دیگر گروه، اتلتیکومادرید به مصاف بروخه رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار کاوه رضایی، بازیکن ایرانی بروخه حضور نداشت. این تیم در لیگ اروپا به رقابت خواهد پرداخت.

دورتموند نیز با پیروزی ۲ بر صفر مقابل موناکو توانست به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کند و اتلتیکو دوم شد.

پیش از این دیدارها، پورتو ۳ بر ۲ گالاتاسرای را شکست داد و شالکه با یک گل برابر لوکوموتیو مسکو پیروز شد. دو تیم پورتو و شالکه صعودشان به مرحله حذفی قطعی شده بود.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار