کد خبر: ۶۸۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 10 December 2018

تابناک / قاتلی که نیمه شب پدرش را به رگبار بسته بود، دستگير شد.

 
تازه‌ترین اخبار حوادث نوزدهم آذر۹۷ ایران را در صفحه حوادث گروه استان‌های خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر؛
کتک زدن یک معلم در رستم آباد رودباربسته شدن پرونده پیچیده یک قتل با دستگیری قاتل
فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری متهم به قتلی خبر داد که در وحدتیه دشتستان نیمه شب پدرش را به رگبار بسته بود.
سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر بیان کرد: حدود 20 روز قبل مردی 53 ساله در یکی از روستا‌های وحدتیه دشتستان نیمه‌های شب در حیاط منزلش با شلیک چندین گلوله اسلحه کلاش از پشت بام همسایه به قتل رسید.
وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان و تشکیل تیمی ویژه، بررسی این حادثه از چندین منظر آغاز شد.
به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر با توجه به ارتباط مقتول با پرونده دستگیری چند متجاوز به عنف و سارق مسلح که حدود 6 سال قبل منجر به اجرای حکم اعدام شده بود شایعاتی در خصوص ارتباط این حادثه با پرونده اعدام مطرح شد.
وی اضافه کرد: برخی از افراد به امید انحراف مسیر تحقیقات پلیس و ایجاد مانع در کشف حقیقت آگاهانه به این شایعات دامن می‌زدند.
سردار واعظی خاطرنشان کرد: تحقیقات میدانی و بررسی‌های علمی کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی دشتستان با جمع آوری ادله و مدارک مستند ضمن اثبات بی اساس بودن این شایعات، پلیس را هر لحظه به مظنونان اصلی نزدیک‌تر می‌کرد.
وی گفت: پس از بررسی چندین باره مدارک جمع آوری شده و مرور ادله مطرح شده به وسیله کارآگاهان، نهایتا فرزند 19 ساله مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل پدرش علت آن را اختلاف خانوادگی و بی توجهی مقتول به مادرش عنوان کرد.
وی افزود: اسلحه کلاش بکار رفته در این حادثه کشف و 3 نفر متهم دیگر که ضمن همکاری با مقتول سعی در ایجاد انحراف در مسیر پرونده را داشتند نیز دستگیر شدند.

کتک زدن یک معلم در رستم آباد رودبار
کتک زدن یک معلم در رستم آباد رودباراولیای دانش آموزی در رستم آباد رودبار معلمی را به باد کتک گرفت.
رییس اداره آموزش و پرورش رودبار گفت: عصر دیروز اولیای یکی از دانش آموزان دبستان شهادت رستم آباد رودبار معلم پایه دوم مدرسه را در مقابل دانش آموزان کتک زد.
آقای علی عطایی افزود: شنیده شده که مادر این دانش آموز با همسرش تماس تلفنی گرفته و به وی گفته که فرزند شان از ترس معلم به مدرسه نمی‌رود.
وی افزود: محمد فتحی زاده معلم مدرسه که از ناحیه صورت زخمی شده است به همراه مسئول بازرسی اداره آموزش و پرورش رودبار و پدر دانش آموز به کلانتری رودبار رفتند و معلم مدرسه با شرط عذرخواهی ضارب در حضور دانش آموزان از شکایت خود صرف نظر کرد و رضایت داد.
 
 

انهدام باند سارقان مسلح خودرو در بوکان
بسته شدن پرونده پیچیده یک قتل با دستگیری قاتلباند سارقان مسلح خودرو که در محور‌های موصلاتی چند استان اقدام به سرقت خودرو کرده بودند در بوکان شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته فرمانده انتظامی بوکان با محاصره مخفیگاه سردسته سارقان، او خانواده خود را در برابر پلیس سپر قرار داد که در نهایت با اقدام بموقع پلیس دستگیر شد.
سرهنگ محبعلی افزود: سه تن از سارقان نیز که در شهر‌های مجاور مخفی شده بودند دستگیر شدند. 
او تصریح کرد: این سارقان به 6 فقره سرقت در محور‌های مواصلاتی بوکان، مهاباد، سقز، بیجار و دیوارنده و یک فقره قتل در شهرستان کرج اعتراف کردند.
از مخفیگاه این سارقان دو قبضه سلاح جنگی، تعداد زیادی فشنگ جنگی و یک خودرو کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.


یک کشته بر اثر تصادف اتوبوس با پراید در شهر سهند
بر اثر برخورد اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی با یک دستگاه پراید در شهر سهند یک نفر جان باخت.
یک کشته بر اثر تصادف اتوبوس با پراید در شهر سهندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این حادثه که صبح امروز روی داد راننده خودرو پراید کشته شد.
علت حادثه در دست بررسی است.
کتک زدن یک معلم در رستم آباد رودبار
 
نجات مادر باردار در اندیمشک
کتک زدن یک معلم در رستم آباد رودبارمادر باردار در منطقه تخت گلزار اندیمشک از مرگ حتمی نجات یافت.
رئیس مرکز اورژانس اندیمشک گفت: یک مادر باردار با اعزام اورژانس 115 به منطقه تخت گلزار از توابع نجات مادر باردار در منطقه تخت گلزار اندیمشکبخش الوار گرمسیری این شهرستان از مرگ نجات حتمی یافت.
عبدالکریم میر افزود: پس از درخواست نیاز یک مادر باردار به خدمات پزشکی در ساعات پایانی دیشب، یک دستگاه آمبولانس و تکنسین‌های اورژانس به محل مورد نظر در تخت گلزار بخش الوار گرمسیری اعزام شدند.
وی اظهار داشت: پس از عزیمت تیم امدادی اورژانس 115 به محل، اقدام‌های اولیه برای نجات این مادر باردار که دچار افت شدید فشار خون شده بود انجام شد.
رئیس مرکز اورژانس اندیمشک با بیان اینکه نوزاد متولد شده و حال مادر مساعد است ادامه داد: تاکنون چند مادر باردار در این منطقه دورافتاده و سخت گذر با کمک اورژانس از مرگ نجات یافته اند.
منطقه تخت گلزار از توابع بخش الوار گرمسیری و در حدود 60 کیلومتری اندیمشک واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار