کد خبر: ۶۸۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 08 December 2018

 

به نقل از روز پلاس ویدئویی که تبدیل به ویدئوی پربازدید شده، زنده شدن ماهی‌های یخ زده در آب گرم در فروشگاهی در کشور ژاپن را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این ماهی‌ها با وجود آنکه یخ زده هستند، اما هنگامی که در آب گرم قرار می‌گیرند پس از لحظاتی شروع به نفس کشیدن کرده و زنده می‌شوند.

این ویدئو تاکنون بیش از ۵۰۰۰۰ بیننده داشته است. این ویدئو یک فروشنده ژاپنی را در یک فروشگاه ماهی نشان می‌دهد که ابتدا یک ماهی را در حالی که کاملاً یخ زده، از داخل یخچال بیرون می‌آورد و آن را در ظرفی که محتوی آب گرم است، می‌اندازد. در حالی که در ابتدا این ماهی به حالت مرده روی آب قرار دارد، پس از گذشت چند ثانیه حالت زنده به خود می‌گیرد و سپس در آب شروع به حرکت می‌کند.

دمای یخچالی که ماهی‌ها در آن قرار داده شده بودند، ۲.۱۰ – درجه سلسیوس بوده است. صدای خنده افرادی که با دیدن این صحنه عجیب و سحرآمیز متعجب شده اند، در این ویدئو شنیده می‌شود. این ویدئو ابتدا روز چهارشنبه در صفحه فیسبوک Pro Fishing Videos منتشر شد و با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران با درج کامنت‌هایی حیرت خود را از دیدن این ویدئو بیان کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: “چه ویدئویی ترسناک و عجیبی! تابحال چنین چیزی ندیده بودم. ” البته برخی از کاربران این ویدئو را ساختگی دانستند.

گفتنی است؛ با توجه به آنکه این ویدئو پس از آنکه ماهی یخ زده در آب گرم انداخته می‌شود، ناگهان به جلو کشیده می‌شود، احتمال ساختگی بودن آن وجود دارد.

عکس/ زنده شدن ماهی یخ زده در آب گرم!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار