کد خبر: ۶۸۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ 05 December 2018

بازی استقلال با سپیدرود به ظاهر آسان، اما در باطن سخت است. به این بازی جنگ آبی و قرمز را هم اضافه کنید.

تابناک / سپیدرود- استقلال فقط در کلام برای شفر و آبی‌پوشان راحت است، اما در عمل چنین نخواهد بود. استقلال خواهد دید که برای رسیدن به پیروزی باید پرتلاش بازی کند و برای نفوذ تاکتیک‌های مختلفی را پیاده کند.

استقلال در بازی با صنعت نفت روان‌تر از همیشه بازی کرد و گل‌هایی هم که زد متفاوت بود و این بدین معنی است که تیم شفر خود را پیدا کرده و راه مشخصی برای گلزنی ندارد و به فراخور شرایط بازی با توجه به دوندگی و تنوع در تاکتیک موقعیت پیدا می‌کند، اما واقعیت این است در بازی با سپیدرود این فضا به خوبی برای استقلالی مهیا نخواهد شد. شاگردان علی کریمی اگر چه در آخرین بازی خانگی یک بر صفر به تیم نفت مسجدسلیمان باختند، اما بازی با استقلال برای آن‌ها حکایت دیگری خواهد داشت. یقیناً با انگیزه و دونده بازی خواهند کرد و تلاش می‌کنند همه راه‌های نفوذ را ببندند. طبیعتاً تیم علی کریمی نقشه راه‌هایی نیز برای رسیدن به گل دارد و همه این‌ها شامل یک پیام برای استقلالی‌هاست.
بازی با سپیدرود به ظاهر آسان، اما در باطن سخت است. به این بازی جنگ آبی و قرمز را هم اضافه کنید. علی کریمی از تیم رقیب است. مربی‌ای که در بازی با پرسپولیس به شدت از سوی تماشاگران تیم تشویق شد و محبوبیت فوق العاده‌ای دارد. بازیکنان سپیدرود هم قرمز‌پوش هستند و شاید این بازی بیانگر جنگ آبی و قرمز باشد.
سپیدرود هم‌اکنون یکی از دو تیم انتهای جدول است و این بدین معنی است که در خطر سقوط به دسته اول قرار دارد. این بدترین اتفاق ممکن می‌تواند برای سپیدرود باشد که نیم‌فصل را با حضور در رتبه پانزدهم یا شانزدهم جدول تمام کند. بنابراین می‌شود منتظر بود که در بازی با استقلال، سپیدرود همه توان خود را برای رسیدن به پیروزی به کار بگیرد. انگیزه مضاعف شاگردان علی کریمی در این بازی فضا‌ها را برای استقلال تنگ‌تر خواهد کرد تا جایی که استقلال برای رسیدن به پیروزی مجبور خواهد شد از موقعیت‌های محدود بهره ببرد.
اما بازی در چمن مصنوعی برای استقلال سخت‌تر از سپیدرود است به این خاطر که سپیدرود به بازی در این زمین عادت دارد. استقلال برای هماهنگی خود با شرایط باید پیش از حضور در رشت چند جلسه‌ای در چمن مصنوعی تمرین کند. در این صورت یک بازی خوب از هر دو تیم خواهیم دید. جدال آبی‌ها با اسطوره و محبوب قرمز‌ها می‌تواند یکی از بازی‌های جالب هفته پانزدهم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار