تابناک / به دنبال انتشار مصاحبه ها و اخباری مبنی بر اخراج و منع اشتغال به کار سه ورزشکار رودسری از شهرداری این شهر سعید فرجپور -سخنگوی دور پنجم شورای اسلامی شهر رودسر طی یادداشتی به آن واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۸۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 05 December 2018

تابناک / به دنبال انتشار مصاحبه ها و اخباری مبنی بر اخراج و منع اشتغال به کار سه ورزشکار رودسری از شهرداری این شهر سعید فرجپور -سخنگوی دور پنجم شورای اسلامی شهر رودسر طی یادداشتی به آن واکنش نشان داد.

متن این نامه بدین شرح است:

رسانه های محترم گروهی
با سلام و احترام
مدتیست که در فضای مجازی مصاحبه یا گفتگویی نقل قول از آقای احمدزاده فوتبالیست ملی ساحلی با مضمون شورای ورزش ستیز رودسر منتشر شده است که لازم می دانم در چند بند برغم میل باطنی و پرهیز از پیوند خوردن با مطالب زرد این روزهای صفحات زرد مجازی عرض کنم:
۱-آقایان احمد زاده،عبداللهی و مژده پس از توفیقاتی که در عرصه های ملی و بین المللی داشته اند طی مصوبه ای در شورای چهارم اسلامی شهر رودسر و به دستور شهردار وقت بعنوان نیروی خدماتی طرف قرارداد با شرکت خدماتی از حقوق و مزایایی بهره مند شده اند.
۲-طی مدت بیش از سه سال خدمت هر یک از این عزیزان شاید سرجمع یک ماه هم در شهرداری حضور نیافته اند اما در تمام طول این مدت کلیه ی حقوق و مزایای خود حتی اضافه کاری را نیز دریافت نموده و به صورت غیر قانونی و با اغماض ابهام برانگیز مدیریت شهری وقت به تمدید قرارداد نامبردگان نیز ادامه داده شده است.
۳-در بازرسی هیات بازرسین اداره کل بازرسی از عملکرد شهرداری رودسر به این موضع پرداخته شده و در گزارش ختام این هیات محترم در بند سوم فصل ورزش، این روند غیر قانونی شناخته شده و از شهرداری لغو قرارداد نامبردگان یا بازگشت آنها به محل کارشان(شرکت خدماتی شهرداری)تاکید گردیده است.
۴-به دنبال اهمال مدیریت وقت شهری و عدم اقدام عاجل در خصوص بندهای موصوف، هیات محترم بازرسین کل استان در دو اخطار ممتد نسبت به اصلاح برخی رویه ها از جمله این موضوع و ختم فرایند تیم داری از سوی شهرداری هشدار داده می شود.
۵-با ورود شورای پنجم و تاکید این شورا بر بازگشتن ریخت و پاش ها و انحراف از معیارهای اداری به کریدورهای قانونی و حقوقی خود،بر موضوع تاکید شده و شرکت خدماتی طرف قرار داد با شهرداری قراردادهای منعقده با نامبردگان را به سبب عدم حضور در شهرداری و عقد قراردادهای ممتد با تیمهای خارج از استان و… در دی ماه ۹۶ لغو می نماید.(هرچند شنیده ها حاکی از این است که با شکایت این عزیزان در اداره کار ، نسبت به دریافت بیمه بیکاری نیز اقدام شده است ) .با این حال به دلیل تجلیل مجدد از این ورزشکاران شورای پنجم مصوبه ای را دال بر اهداء قطعه زمینی به ایشان مصوب نمود اما کمیته تطبیق فرمانداری این مصوبه را مغایر با قانون تشخیص داده و رد نمود.
.۶-نامبردگان طی بیش از سه سال بدون کمترین کارکردی از شهرداری نزدیک به ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت نمودند که بعید به نظر می رسد دستگاه متولی ورزش قهرمانی کشور ،سازمان ورزش و جوانان یا هر دستگاه دیگری ،کسر کوچکی از این مبلغ را جهت یاوری به آقایان اختصاص داده باشد.
۷-آقایان احمدزاده و مژده و عبداللهی و به طور کلی همه نام آوران عرصه ملی حتی از امتیازی که شورای پنجم شهر رودسر جهت تجلیل از قهرمانان ملی در دفترچه عوارض خود مصوب نموده و برای هر یک از قهرمانان ملی شهر جهت اخذ پروانه های ساخت نزدیک به پنجاه میلیون ریال تخفیف قائل گردیده است، در سال ۹۷ می توانند بهره ببرند که دو نفر از این بزرگواران (آقایان احمد زاده و مژده )از این امتیاز نیز استفاده برده اند لذا باوجود این باز هم شورا را به ورزش ستیزی متهم می نمایند!
۸-دوره خیرات از جیب مردم در شهرداری رودسر به سرآمده و شورای پنجم بنا دارد تمام امور را به مدار قانونی خود برگرداند و جوسازی هایی از این دست که گاهی از لسان قهرمانان ورزشی صادر می گردد و گاهی از لسان مدیران ورزش قهرمانی(که خود مصداق نقض غرض هستند) نمی تواند اراده این شورا را در خصوص مواجهه با هرج و مرج و خاصه خرجی ها تغییر دهد.
۹-جوسازی در خصوص آقای مرتضی رمضانی قهرمان محترم و ملی پوش دیگر شهرمان مبنی بر به کار گرفته شدن ایشان بر ماشین زباله کذب محض بوده و شرکت خدماتی از ایشان به سبب نفوذ در لایه های اجتماعی در بحث تفکیک از مبدا استفاده می نماید و این شورا و شهرداری کمترین دخالتی در گمارده شدن ایشان به پست شغلی شان نداشته چرا که کلیه امور خدماتی شهر به بخش خصوصی واگذار گردیده و اصولا نیروهایی از این دست نیروی شرکت خدماتی محسوب شده و رابطه استخدامی با شهرداری ندارند.
١٠- در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان و اینکه به حق قانونیشان نیز برسند ، سوال اعضای شورا این است که آیا متولی امور اشتغال کسانی که زحمت کشیده و افتخاراتی را برای شهر و شهرستان رقم زده اند ، شهرداری می‌باشد ؟ یا اینکه متولیانی دارد که باید پیگیری نمایند؟!!
سعید فرجپور -سخنگوی دور پنجم شورای اسلامی شهر رودسر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار