کد خبر: ۶۸۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ 04 December 2018

 

معرفی نامزدهای بهترین انیمیشن‌ ۲۰۱۸

 

“شگفت‌انگیزان ۲” و “رالف” با نامزدی در ۱۱ و ۱۰ شاخه، پیشتاز چهل‌وششمین دوره جوایز انیمیشن “آنی” نام گرفتند.

در شاخه بهترین انییمیشن بلند چهل‌وششمین دوره جوایز “آنی” علاوه بر “شگفت‌انگیزان ۲” محصول استودیو پیکسار و “رالف اینترنت را خراب می‌کند” از استودیو انیمیشن والت دیزنی، “انسان‌های اولیه”، “جزیره سگ‌ها” و “مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی” برای کسب جایزه رقابت می‌کند.

 

به گزارش ایسنا، همچنین در بخش بهترین انیمیشن بلند مستقل نیز “کیک فوق‌العاده”، “MFKZ”، “روبم بردندت، گردآورنده” و “تیتو و پرندگان” نامزد کسب جایزه معرفی‌شدند و در شاخه بهترین انیمیشن کوتاه نیز “پدربزرگ وارلو”، “گمشده و پیدا شده”، “قدم زدن خورشیدی”، “بیرون رفتن” و”آخرهفته‌ها” به عنون نامزدهای نهایی انتخاب شده‌اند. 

 

در شاخه بهترین انیمیشن دانشجویی نیز نام انیمیشن کوتاه “یک چشم بر هم زدن” ساخته کیانا نقشینه سینماگر ایرانی محصول آلمان در کنار دیگر نامزدها شامل “بهترین دوست”، “رو به رو شدن با آن”، “خارج از جاده” و “خواهر” دیده می‌شود. 

 

جوایز فیلم “آنی” که چهل‌وششمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد، هر ساله در ۳۶ بخش از جمله بهترین انیمیشن بلند و کوتاه، بهترین انیمیشن مستقل، تولید ویژه، بهترین موسیقی، بهترین صداپیشگی و … برگزار می‌شود.

 

سال گذشته انیمیشن “کوکو” محصول استودیو پیکسار جوایز ۱۱ بخشی را که در آن نامزد شده بود شامل بهترین انیمیشن بلند، کارگردانی (لی انکریچ و آدرین مولینا)،‌ صداپیشگی (آنتونی گونزالز)، جلوه‌های انیمیشنی، شخصیت‌پردازی، استوری‌بورد انیمیشن بلند، موسیقی، طراحی تولید، نویسندگی انیمیشن بلند و… را به خانه برد. 

 

مراسم پایانی جوایز انیمیشن “آنی” روز دوم فوریه (۱۳ بهمن) در لس‌آجلس برگزار می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار