کد خبر: ۶۸۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 28 November 2018

تابناک / هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور درحالی روزپنجشنبه با برگزاری سه مسابقه ادامه پیدا خواهد کرد که مصاف تیم های شمالی نساجی مازندران و سپیدرود رشت با هدایت ' علی کریمی' ملقب به جادوگر فوتبال ایران در دربی شمالی ها دارای حساسیت های زیادی است.

به گزارش خبرنگارایرنا، دیدار دو تیم نساجی مازندران و سپیدرود رشت درچارچوب هفته چهاردهم این مسابقات از ساعت15 عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.
وجه تشابه در این دیدار حساس ، روی نیمکت تیم های شمالی است که ' جواد نکونام' سرمربی تیم نساجی مازندران و ' علی کریمی' در تیم سپید رود است که رویارویی هم تیمی های سابق خط میانی فوتبال ایران ، باعث جذابیت این دیدار برای طرفداران پرشمار مازندرانی برای تماشای این مسابقه خواهد شد.
دو تیم تاپایان هفته سیزدهم این مسابقات، وضعیت متفاوتی در جدول رده بندی این مسابقات دارند، به گونه ای که نساجی با 12 امتیاز در رده دوازدهم و سپیدرود 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.
با توجه به بازی های دیگر هفته چهاردهم، کسب 3 امتیاز در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر، وضعیت هر دو تیم نساجی و یا سپیدرود را در جدول رده بندی این مسابقات متحول خواهد کرد.
نساجی با کسب 3 امتیاز احتمالی در این هفته می تواند با 15 امتیازی شدن حداقل به نیمه اول جدول رده بندی صعود داشته باشد و در مقابل سپیدرود رشت نیز می تواند با بردن سوغات 3 امتیاز از قائمشهر از انتهای جدول فاصله بگیرد.
چیزی که مهم است نتیجه مساوی با توجه به یک بازی باقیمانده تا نیم فصل است که دردی از کم امتیازی دو تیم نساجی و سپیدرود دوا نخواهد کرد.
** فغانی، مشتری تقریبا ثابت بازیهای نساجی
قضاوت دربی شمالی های فوتبال ایران را ' علیرضا فغانی' داور بین المللی فوتبال ایران که دیدار رده بندی جام جهانی 2018 روسیه را قضاوت کرده ، برعهده دارد.
فغانی در این فصل تاکنون 7 مسابقه لیگ برتر را قضاوت کرده که داور چهار دیدار آن بازی تیم نساجی برابر حریفان در بازی های خانگی و بیرون از خانه بوده است.
آخرین مسابقه‌ای که فغانی برای شاگردان نکونام در تیم نساجی قضاوت کرد، مربوط به هفته یازدهم و جدال این تیم مازندرانی با پدیده مشهد بوده که با باخت سه گله تیم نساجی همراه شد.
فقانی پیش از این نیز، دو دیدار نساجی مازندران با نفت مسجدسلیمان و سپاهان در جام حذفی را قضاوت کرده بود.
با توجه به گلایه های همیشگی نکونام سرمربی نساجی درنشست های خبری پیش و پس از بازی تیمش برابر خبرنگاران، از نحوه قضاوت های داوران و ادعای ضایع شدن حق تیمش از ' اشتباهات فاحش داوری '، باید دید که این گلایه ها به پس از بازی نیز سرایت خواهد کرد؟
درهمین حال، مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال مازندران زمان و مکان نشست خبری سرمربیان دو تیم نساجی قائمشهر و سپیدرود رشت را عصر چهارشنبه اعلام کرد.
مهدی رضی سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که جواد نکونام سرمربی تیم نساجی مازندران از ساعت 12 و 30 و علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت از ساعت 13 و 30 دقیقه فردا در اتاق کنفرانس هیات فوتبال شهرستان قائمشهر پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.
تمرین عصر سه شنبه تیم نساجی مازندران با نظر جواد نکونام در حضور هواداران و اصحاب رسانه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار شد.
این تیم همچنین روز چهارشنبه نیز دراین ورزشگاه و پشت درهای بسته تمرین خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار