کد خبر: ۶۸۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ 28 November 2018

تابناک / نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس بابیان اینکه اشغال سواحل گیلان در بخش‌های دولتی و خصوصی به ضرر توسعه گردشگری است،گفت: صنعت گردشگری در گیلان اقتصادی نیست.

محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت صنعت گردشگری در استان گیلان،گفت: برخی از سواحل گیلان توسط بخش خصوصی و دولتی اشغال شده است واین در حالی است که این امر مانع توسعه گردشگری درسواحل بکر استان گیلان شده است.

جذب گردشگر با توسعه ترانزیت و هتلینگ

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جذب توریست با توسعه ترانزیت و امکانات هتلینگ امکان پذیر است تصریح کرد: یکی از اقدامات اساسی در توسعه گردشگری نگاه ویژه به بوم گردی است که خوشبختانه در استان گیلان آغاز شده است.

توسعه جذب توریست با حمایت از بخش خصوصی در حوزه گردشگری

قربانی افزود:حمایت از بخش خصوصی در حوزه گردشگری می تواند موجبات جذب توریست را فراهم می‌کند و این در حالی است که امروزه بیش از هرمسئله‌ای در صنعت گردشگری، معضل زباله‌ها نصیب گیلان می‌شود واین در حالی است که خلاء کمبود تفکیک زباله از مبدا تولید و نبود زباله سوزهای صنعتی مکفی مشکلات بسیاری را برای محیط زیست استان گیلان بوجودآورده است.

حمایت از بخش خصوصی در حوزه گردشگری می تواند موجبات جذب توریست را فراهم کند و این در حالی است که امروزه بیش از هرمسئله‌ای در صنعت گردشگری، معضل زباله‌ها نصیب گیلان می‌شود
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس افزود: برخی از سواحل گیلان توسط بخش خصوصی و دولتی اشغال شده است و بسیاری از این اراضی نیز در اختیار منابع طبیعی بوده است و متاسفانه منابع طبیعی نیز به شایستگی از منابع طبیعی دفاع نکرده است.

صنعت گردشگری در گیلان اقتصادی نیست

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بابیان اینکه اشغال سواحل گیلان در بخشهای دولتی و خصوصی به ضرر توسعه گردشگری است یادآورشد: صنعت گردشگری در گیلان اقتصادی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار