پورقربان پاسخ دهد؛
تابناک / پنجاه و سومین جلسه شورای شهر انزلی به صورت عادی و علنی با حضور اعضای شورای شهر و شهردار در محل شورا برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 27 November 2018

تابناک / پنجاه و سومین جلسه شورای شهر انزلی به صورت عادی و علنی با حضور اعضای شورای شهر و شهردار در محل شورا برگزار شد.

رئیس شورای شهر بندر انزلی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع)، پنج آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین و ۷ آذر روز نیروی دریایی، اظهار کرد: متاسفانه شب گذشته بار دیگر شاهد زلزله‌ در استان کرمانشاه بودیم که با این عزیزان ابراز همدردی می‌کنیم و آرزوی بهبودی اوضاع در استان‌های زلزله زده را داریم.

 

جذب اقوام اعضای شورا در شهرداری انزلی صحت دارد!؟ / احمدی فرد تکذیب کرد! و از نقش عضو سابق شورا پرده برداشت!

 

رئیس شورای شهر انزلی متذکر شد: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد تهمت‌ها و تخریب‌هایی در فضای مجازی بودیم و لیستی منتشر و در آن اعلام شد که اعضای شورای شهر بستگان درجه یک یا فرزندان خود را جذب شهرداری کرده‌اند که اساس این لیست کاملا کذب است. اگر دوستانی که این لیست را پخش می‌کردند کمی انصاف داشتند و تحقیق می‌کردند متوجه می‌شدند که به طور مثال دختر آقای حیدری هرگز وارد شورا و شهرداری نشده‌اند و یا دختر آقای زنجانخواه تنها به عنوان یک نخبه شهری در کمیسیون زیباسازی شهری و بدون هیچ چشم داشت مالی به ما در زیباسازی فضاهای شهری کمک کردند.

احمدی فرد برخی از انتقادات را از روی غرض‌ورزی و مشکلات شخصی دانست و افزود: اعضای شورای شهر تنها در برابر خودشان مسئول نیستند، بلکه نسبت به همه افرادی که برای حضور آنها در شورای شهر، به پای صندوق های رای رفته اند مسئولیت دارند، ما انتقادات دلسوزانه را با جان و دل می‌پذیریم اما جایی که تهمت ها و تخریب ها به قصد سیاه نمایی و دادن بهانه به دست شبکه‌های معاند باشد و آبروی افراد را نشانه بگیرد، قطعا از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نقد پذیری، خاطرنشان کرد: ایشان فرموده‌اند نقد و نقدپذیری واجب اما تهمت و لجن پراکنی حرام است و خداوند نیز در قرآن به افرادی که تهمت می‌زنند هشدار داده است که روز قیمات باید پاسخگوی رفتار خود باشند.

احمدی فرد افزود: مشخص می‌شود فردی که من امروز تنها به حرمت خانواده‌ی او نامش را نمی‌برم، در شورای چهارم طی چند سال ۹۵ میلیون تومان برای برنامه‌هایی که به زعم خودشان فرهنگی مذهبی بوده است از شهرداری، دریافت کرده است و یک دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل شهری بدون هیچ مناقصه و مزایده‌ای در اختیار ایشان قرار گرفته است. اما امروز که احساس می‌کند از این منافع دور مانده است شروع به تخریب و توهین به اعضای شورای شهر می‌کند و کانالی نیز بدون هیچ گونه تحقیق و جستجویی لیستی که این فرد تهیه کرده است را انتشار می‌دهد.

 

احمدی فرد در پایان تصریح کرد: از رسانه‌های دلسوز و حامی شهر که هرگز به دنبال سیاه نمایی و دلسرد کردن شهروندان نیستند، درخواست می‌کنیم تمام انتقادات و مشکلات مردم را به گوش ما برسانند و در امر خدمات رسانی به شهروندان یاری رسان ما باشند.

 

گفتنی است که تابناک آمادگی انتشار پاسخ حسن پورقربان،شهردار انزلی را در خصوص اتهامات مطرح شده نسبت به موضوع جذب اقوام شورای شهر انزلی را دارد!

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار