کد خبر: ۶۸۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹ 17 November 2018

سعید حاجیان، فرماندار شهرستان شادگان با اشاره به مصدوم شدن ۲ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عزاداری شامگاه گذشته در یکی از مناطق مرکزی شادگان گفت: مصدومان این حادثه که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند برای درمان به بیمارستان شهید معرفی انتقال یافتند.

وی حال عمومی مصدومان این حادثه را مساعد توصیف کرد و بیان داشت: از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی عاملان این تیراندازی انجام شده و ۸ مظنون در این رابطه شناسایی شدند.

حاجیان تصریح کرد: ۵ نفر از تیراندازان در این مراسم توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر شدند و ۳ نفر اصلی نیز متواری و تحت تعقیب هستند.

فرماندار شادگان اظهار داشت: در جلسات متعددی که با سران و بزرگان طوایف و نیز شیوخ شادگان انجام شد نسبت به تیراندازی در مجالس شادی و عزا تذکر داده شد، اما همچنان شاهد این رسم غلط هستیم.

این مقام مسئول افزود: رسم غلط تیراندازی در مجالس عروسی و عزا در استان خوزستان شادگان، سبب شده این موضوع به یک معضل اجتماعی تبدیل شود.

مسئولان امنیتی و انتظامی استان، نماینده، ولی فقیه و امامان جمعه همواره از تریبون‌های مختلف خواهان تجدیدنظر در این رسم غلط و دخالت بزرگان اقوام برای برچیدن این آیین به منظور پیشگیری از رخداد‌های این چنینی و مرگ افراد بی گناه شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار