کد خبر: ۶۸۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 16 November 2018

تابناک / در سفر یک روزه مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان، در روز ۵ شنبه ۲۴ آبان‌ماه در کیلومتر ۵ محور کردکوی به گرگان، یکی از خودروهای این هیات در تصادف با یک تانکر سوخت دچار سانحه شد.

بر اساس اعلام سخنگوی سازمان اورژانس کشور، یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز با کامیون حامل سوخت در استان گلستان تصادف کرد که تصادف پنج مصدوم بر جای گذاشت. دو تن از مصدومان به‌صورت سرپایی درمان شدند و سه تن دیگر که از همراهان مسوولان وزارت رفاه بودند به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان انتقال یافتند.

نوربخش – رئیس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین – معاون امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و حنیف – مدیر کل اموراستان‌های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی- افراد مصدوم بودند که دکتر نوربخش و دکتر تاج الدین از این حادثه جان سالم به در نبرده و در بیمارستان فوت کردند.

مراسم ادای احترام و بدرقه پیکر دکتر نوربخش و دکتر تاج الدین، رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی کشور با حضور وزیر کار در گرگان برگزار شد.

بازداشت راننده کامیون حادثه تصادف نوربخش

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام بازداشت راننده کامیون حادثه تصادف گلستان، گفت: در تصادفاتی که منجر به فوت و جرح می شود تا مشخص شدن علت حادثه و مقصر تصادف برابر قانون و دستور مقامات قضایی این کار انجام می شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سردار تقی مهری در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات حادثه رانندگی گلستان و فوت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون سازمان، گفت‌: مرحوم نوربخش و تاج‌الدین که از خدمتگزاران خوب کشور بودند و در راه خدمتگزاری به مردم نیز دچار سانحه شدند. امیدوارم رو ح این عزیزان با روح شهدای صدر اسلام محشور شود. بی تردید حرکت آنها شهادت گونه بود و کارشان برای خدمت به مردم بود. در روزی که پنجشنبه‌ بود و معمولا روز تعطیل محسوب می‌شود آنها برای خدمتگزاری به مردم سر از پا نشناختند.

وی در خصوص بازداشت راننده کامیون در این حادثه، گفت‌: وقتی صحنه حادثه را کارشناسان بررسی می‌کنند، مطالعات دقیقی انجام می‌شود و در نهایت اعلام خواهند کرد که چه کسی مقصر بوده است که این موضوع قطعا پس از اقدامات توسط کارشناسان اعلام خواهد شد، اما در تصادفاتی که منجر به فوت و جرح می‌شود، تا زمانی که شرایط مشخص نشده است، قطعا برابر قانون و دستور مقامات ذی ربط اقدام خواهد شد که بازداشت راننده کامیون نیز در همین راستا بوده است.

گفتنی است وزیر کار که قرار بود صبح امروز به گیلان سفر کند سفر خود را لغو کرد.

روابط عمومی وزارت کار اعلام کرد که مراسم تشییع مدیرعامل و معاون فقید این سازمان، امروز(جمعه) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار