کد خبر: ۶۸۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 15 November 2018

تابناک / مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:رودسر یکی از بحرانی ترین نقاط مدیریت پسماند ما است ما مدیریت پسماند اصولی و پردازش در دفع زباله نداریم.

قربانعلی محمدپور در گفتگو با خبرنگار رانکوه نیوز اظهار داشت: کارخانه کمپوست رودسر در مجاورت شهرستان رودسر ساخته شده که فاقد هرگونه استاندارد لازم از لحاظ طراحی و اجرا است هنوز توسط پیمانکار تحویل موقت به کارفرما پروژه داده نشده است با وجود جلسات برگزار شده هیچ گونه اتفاق عملی نیافتاده است.تصفیه خانه شیرابه و بیو فیلتر و.. که هنوز تحویل داده نشده است و مشکلاتی از این دست وجود دارد.

وی افزود: مشکل اصلی که شهرستان رودسر را دچار بحران کرده است ریجکت هایی از پردازش دفع ناقص است محل دفن قبلی هم پر شده است و محل دفن جدید هم نداریم.

محمدپور تصریح کرد: بر اساس طرح جامع ، شهرستان های املش ،رودسر و لنگرود در یک رده طبقه بندی می شوند که تاسیساتشان باید به صورت مشترک بهره برداری شود، در این راستا قرار شد از آلمان لنگه به عنوان محل دفن مشترک استفاده شود که با توجه به مشکلاتی، این پروژه عملی نشد و ما مجبوریم از زمین که در مجاورت کارخانه کمپوست قرار دارد بعنوان محل دفن زباله استفاده کنیم که متاسفانه اطراف این زمین،مزارع کشاورزی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار