کد خبر: ۶۷۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 12 November 2018

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: برخی مدیران دولتی به دلیل تلاش برای حفظ ریاست و حس ریاست طلبی یا اقتدار گرایی همه امور را در دفتر خود متمرکز کرده‌اند در حالیکه تفویض اختیارات به مدیران محلی هزینه اداره کشور را کاهش می‌دهد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص افزایش اختیار استانداران و تفویض اختیار مدیران مرکزی به مدیران محلی، اظهار داشت: وقتی نمی‌توانیم درآمدها را افزایش دهیم باید هزینه‌های اداره کشور را کاهش دهیم.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش هزینه‌ها صرفا ریالی نیست بلکه صرفه‌جویی در زمان برای پیش برد امور نیز مهم است، بیان کرد: مردم باید در کمترین زمان به بیشترین نتیجه برسند و انجام امور باید سرعت پیدا کند.

دشمنان نظام با وضع تحریم به دنبال افزایش نارضایتی مردم هستند/ مدیران دولتی اعتماد مردم را جلب کنند

وی با بیان اینکه دشمنان نظام در تحریم به دنبال این هستند تا نارضایتی مردم را افزایش دهند، افزود: برخلاف اهداف شومی که دشمنان نظام دارند، مسئولان دولتی باید به گونه‌ای عمل کنند تا مردم باور کنند که دولت‌مردان خدمت‌گزاران آن‌ها هستند و در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه خدمات خود را به مردم ارائه کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه زمانی این هدف محقق شده و حربه دشمن نقش بر آب می‌شود که تفویض اختیارات شود و بروکراسی به حداقل برسد، ادامه داد: باید به این سمت برویم که مردم هزینه کمتری را پرداخت کنند و دولت نیز هزینه پایین‌تری را متقبل شود.

لازمه کاهش هزینه اداره کشور تفویض اختیارات دولت به مدیران محلی است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازمه کاهش هزینه دولت این است که دولت به مدیران محلی خود اعتماد کند و بیشتر بر جنبه هدایت، حمایت و نظارت را داشته باشد، گفت: افرایش تصمیم گیری توسط مدیران محلی می‌تواند بسیار مفید باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مدیران دولتی به دلیل تلاش برای حفظ ریاست و حس ریاست طلبی یا اقتدار گرایی همه امور را در دفتر خود متمرکز کرده‌اند، بیان کرد: متاسفانه اینگونه مدیران همه را ملزم می‌کند تا برای اخذ دستورات به آن‌ها مراجعه کنند.

چرخه‌ دولت الکترونیک تندتر شود

وی با بیان اینکه کاغذبازی و رفت و آمد بین استان‌ها و مرکز بسیار زیاد است، افزود: صرف هزینه‌های زمانی و مالی کار را دشوار می‌‎کند، متاسفانه اکنون تکریم ارباب رجوع کمتر مورد توجه مدیران قرار می‌گیرد و لازم است که چرخه دولت الکترونیک تندتر شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از همه مهمتر، در دولت الکترونیک چانه زنی چهره به چهره از بین می‌رود و از همه این‌ها مهمتر این است که میزان رشوه و فساد را به حداقل می‌رساند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار