مشاور عالی فرمانده کل قوا :
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت:ترامپ با نادانی خود آمریکا را به نابودی خواهد کشاند و همه قرائن نشام می دهد این کشور روبه افول است و در آینده در برابر قدرت اقتصادی چین و قدرت تمدن ایران اسلامی شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۶۷۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 11 November 2018

ترامپ با نادانی خود آمریکا را به نابودی خواهد کشاندبه گزارش تابناک قزوین،اولین روز کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین روز یکشنبه با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان و خانواده شهدا و گروههای مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین آغاز شد.

سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا در این مراسم اظهار کرد: باید به این موضوع توجه کرد که تا چه اندازه با مقام شامخ شهدا آشنایی داریم و چقدر آن ها را می شناسیم؟ چه رفتار و عملکردی داشتند و آیا امروز رفتار و عمل ما به شهدای آن روز شبیه است یا خیر؟ باید در یادواره ها بیندیشیم که در چه شرایطی جوانان کم سن و سال ما توانستند ارتش تا دندان مسلح صدام را شکست دهند و موجب عزت کشور شوند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه  خون شهدای شما، راه کربلا را باز کرد، گفت: در اربعین امام حسین (ع) چندین میلیون نفر به زیارت سالار شهیدان رفتند و این زیارت را مدیون خون دل شهدای شما و آه و سوز مادران و پدران شهدا هستیم که ضامن بقای انقلاب اسلامی بودند.

وی  با بیان اینکه عشق به امام حسین(ع) همه انسان ها را به سوی ایشان جذب می کند افزود: کنگره شهدا امروز همانند یجمنا الحسین است که سبب وحدت بزرگی بین همه سلایق و اقشار شده است . 

 

وی یادآور شد: در مقام شهادت همین بس که پیامبر برای علی درخواست شهادت کرد و خدا دعایش را استجابت کرد، باید دانست شهادت مقام شکر است و درود خدا بر مادران و پدران شهدایی که بهترین فرزندانشان را فدا کردند تا احیا گر نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

به گفته مشاور عالی فرمانده کل قوا، شهدای مدافع حرم سبب شدند که راه قدس و کربلا باز شود به بیان دیگر، شهدا با فدا کردن خود عظمت و آینده کشور را برای یک قزن تضمین کرده اند به همین ترتیب یادواره شهدا فرصتی برای تداعی کردن مبارزه با مستکبرین است.

 

سرلشکر صفوبی با بیان اینکه آنها که می خواهند همچنان ایران را به زمان سلطه بازگرددد افزود: دشمنان باید بدانندشهدا اجازه نخواهند دستاوردهای ارزشی در این کشور از بین برود.

به گفته سرلشگر صفوی، ترامپ با نادانی خود آمریکا را به نابودی خواهد کشاند و همه قرائن نشام می دهد این کشور روبه افول است و در آینده در برابر قدرت اقتصادی چین و قدرت تمدن ایران اسلامی شکست خواهد خورد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار