ورزش سه: دنی کارواخال، مدافع ملی پوش رئال روز گذشته در یک مصاحبه به حمایت از لوپتگی پرداخت و گفت که او بهترین مربی دوران فوتبالش بوده است. حرف هایی که به نوعی کنایه ای به مسئولان رئال نیز بود و اخراج او را زیر سوال می برد:« برای من، لوپتگی بهترین مربی ای است که در دوران فوتبالم داشته ام. متاسفانه او از فاکتور شانس در رئال بی بهره بود و در اکثر بازی ها بدشانسی گریبان تیم را گرفت.

نگاه او به فوتبال، نحوه مدیریت رختکن، صمیمیت و همراه بودنش با بازیکنان و ایده های فوتبالی او باعث می شود تا لوپتگی را بهترین بدانم. این را قبل از آمدن لوپتگی به رئال گفته بودم و الان بعد از برکناری اش نیز تکرار می کنم. تا زمانی که با مربی بهتری کار نکنم، او برای من بهترین باقی خواهد ماند.»

خشم راموس و مسئولان رئال از مصاحبه کارواخال

کارواخال البته در اینکه خود را مدیون لوپتگی بداند، تا حد زیادی محق است چرا که لوپتگی با وجود مصدومیت کارواخال، ترجیح داد نام او را در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار دهد. در هر صورت برای بسیاری عجیب بود که کارواخال از لوپتگی بالاتر از زیدان و آنچلوتی تمجید کند.»

طبق ادعای ال چیرینگیتو، اولین بازیکنی که نسبت به حرف های کارواخال واکنش منفی نشان داده، سرخیو راموس، کاپیتان رئال بوده است. او شدیدا بر علیه کارواخال تاخته و مصاحبه او را در شرایطی که رئال در وضعیت باثباتی به سر نمی برد، عجولانه و فرصت طلبانه دانسته است.

مسئولان رئال و در راس آنها پرز نیز از حرف های کارواخال رنجیده شده اند و گویا به وی اخطارهایی نیز داده شده است.

خشم راموس و مسئولان رئال از مصاحبه کارواخال