کد خبر: ۶۷۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 07 November 2018

 

تابناک / مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: بارش برف در محور اسالم - خلخال به 25 سانتیمتر و در محور پونل - خلخال به 20 سانتیمتر رسیده است.

محدرضا نازک کار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر ، بارش برف هنوز در محورهای یاد شده به صورت خفیف ادامه دارد و انتظار می رود که بزودی قطع شود.
وی با یادآوری بارش برف در تمامی محورهای کوهستانی استان طی شب گذشته اظهار کرد: بیشترین بارش برف در محور اسالم و پونل به خلخال بوده و سایر محورها در حد سپیدپوش شدن است.
نازک کار از رانندگان و شهروندانی که قصد تردد در مناطق کوهستانی استان را دارند، خواست تا تجهیزات ایمنی همچون زنجیرچرخ و زمستانی همچون پتو، لباس گرم و غذای آماده همراه داشته باشند.

** محور ضیابر - پیربازار محدوده پل کتمجان مسدود است
نازک کار در توضیح وضعیت محورهای مواصلاتی استان گفت: در حال حاضر به غیر از پونل - خلخال که از سیلاب گذشته بسته شده، محور ضیابر - پیربازار محدوده پل کتمجان بدلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود و محور جایگرین آن چکوورشکرباغان - کلیدبر تعیین شده است.
وی خاطرنشان کرد: راهداران طی مدت بارش ها در حال تلاش شبانه روزی و بی وقفه بوده و هستند تا مسیرهای استان اعم از کوهستانی و غیر کوهستانی را باز نگه دارند.
اسالم از توابع شهرستان تالش در غرب استان گیلان واقع است.

** بارش برف ارتفاعات کوهستانی املش را سفیدپوش کرد 
یونس محمودی فرماندار املش روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارش برف ارتفاعات شهرستان در روستاهای سیاه کوه، تماجان، سرتربت، شهرسمام، باباجان دره و هلوچاک را سپیدپوش کرده است.
وی ادامه داد: همین موضوع موجب شده دامداران کوچنده، از مناطق کوچ نشین کوهستانی ازجمله اربوداردشت، چاکدشت، بهارکش ، زرچاک و پرده دره به مناطق پایین دست کوچ کنند. 
شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است. 
470 نیروی راهدار با 245 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین بمنظور رفع مشکلات احتمالی در راه های استان حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار