کد خبر: ۶۷۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹ 03 November 2018

ایسنا: نفت مسجد سلیمان با پیروزی ۲ بر یک مقابل استقلال خوزستان، نخستین پیروزی فصلش را بدست آورد. علیرضا مرزبان، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد: باتوجه به شرایط مشکلی که در لیگ داشتیم و هفته‌ها باوجود ارائه بازی باکیفیت نتوانستیم برنده‌ باشیم، شرایط بدنی و روحی بازیکنان تحت تاثیر قرار گرفته بود.

این مسئله به هواداران و مسئولان ما انتقال پیدا می‌کند با این حال سعی کردیم آرامشمان را حفظ کنیم و اصولی کارمان را جلو ببریم.

او افزود: امروز یکی از بازی‌های نه چندان خوب ما بود. تنها چیزی که درباره نیمه دوم می‌توانم بگویم این است که مبارزه خیلی خوبی مقابل استقلال خوزستان داشتند.

ما گل‌های به موقعی به ثمر رساندیم اما استقلال خوزستان تیم دونده‌ای بود و با توپ‌های بلند سعی در تحت فشار قرار دادن ما داشتند. این برد می‌تواند به ما کمک کند تا حرکتی که آغاز کردیم، نتیجه بخش باشد و نفت مسجد سلیمان و ایل بختیاری را در لیگ برتر نگه داریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره لزوم تقویت این تیم در نیم فصل گفت: یکی از مشکلات بزرگی که داریم، خود تیم نیست بلکه نیمکت تیم است که باعث شده دستمان بسته باشد. این بستگی به توان مالی باشگاه دارد که به ما اجازه می‌دهد تا چه میزان دستمان را دراز کنیم و عسل‌ها را جمع کنیم.

اگر به گذشته برگردیم، بازیکنان این تیم توسط یک سرمربی جذب شده، پس از آن یک سرمربی دیگر روی کار آمده و یک‌سری بازیکنان دیگر جذب کرده است. این بازیکنان با دو فلسفه مختلف جذب شدند. ما مجبوریم که نام ۵-۶ بازیکن را از لیست خارج کنیم تا بازیکنان جدید جذب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار