در روزی که زعمای قوم اعتدال دور هم جمع شده بودند تا اعضای جدید شورای مرکزی این حزب را انتخاب کنند نام های آشنایی در میان نامزدهای حضور در بالاترین مرجع تصمیم گیری این حزب خود نمایی می کرد که گیلانی های عنوان دار همگی جزو شکست خوردگان این کنگره نام گرفتند!
کد خبر: ۶۷۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 02 November 2018

تابناک / کنگره کشوری حزب اعتدال و توسعه با شگفتی بزرگی به پایان رسید.

در روزی که زعمای قوم اعتدال دور هم جمع شده بودند تا اعضای جدید شورای مرکزی این حزب را انتخاب کنند نام های آشنایی در میان نامزدهای حضور در بالاترین مرجع تصمیم گیری این حزب خود نمایی می کرد که گیلانی های عنوان دار همگی جزو شکست خوردگان این کنگره نام گرفتند!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی که کمتر گیلانی از عضویت ایشان در این تشکل باخبر بود اگرچه نامدار ترین گیلانی شکست خورده این انتخابات نبود اما می تواند پر سر و صداترین در داخل استان پس از محمد علی محمدی( کیوان محمدی) رئیس سازمان برنامه و بودجه استان باشد.

در میان نام های شرکت کننده از گیلان فریبرز سعیدی کیا با سبقت گرفتن از جعفرزاده نماینده مردم رشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان در میان راه یافتگان به شورای مرکزی بوده است.

 

اعضای سومین دوره شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در کنگره سراسری این حزب انتخاب شدند؛ همچنین اساسنامه جدید آن منطبق با قانون جدید احزاب به تصویب رسید.

 

انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور + ورود بخشدار غیرمستخدم رشت به شورای مرکزی و یک سوال مهم؛ آیا جعفرزاده و کیوان محمدی و استاندار سابق گیلان هم نامزد بودند؟

 

در مجمع عمومی (کنگره سراسری) این تشکل سیاسی که عصر دیروز با حضور گسترده اعضای شورای مرکزی قبلی، دبیران، رئیسان و اعضای کانون‌ها و استان‌های این حزب و با نظارت نماینده وزارت کشور برگزار شد، اساسنامه جدید این حزب (منطبق با قانون جدید احزاب و دستورالعمل کمیسیون ماده ١٠ احزاب)، پس از بحث و بررسی مورد تصویب حاضران قرار گرفت.

همچنین در بخش دوم کنگره سراسری حزب اعتدال و توسعه، شرکت‌کنندگان از میان نامزدها، افراد زیر را به عنوان اعضای سومین دوره شورای مرکزی این حزب انتخاب کردند:

محمدباقر نوبخت، محمود واعظی، مجتبی زینی‌وند، مرتضی بانک، فاطمه هاشمی، علی جنتی، مسعود شفیعی، اکبرترکان، حمید رشیدی، سید هدایت اکبری، سیدعلی آقازاده، امیرمسعود هراتیان، رمضانعلی سبحانی‌فر، اصغر نورالله‌زاده، اردشیر خدایی، پروین داداندیش، رضا رحمانی، حامد قادرمرزی، زهرا اربابی، فریبرز سعیدی‌کیا، اقبال عباسی، امیر افسردیر، مهدی قاسمی، غلامعلی دهقان، سید میراعظم هاشمی، مرتضی براری، مسعود الماسی، لیلا شکوه‌فر، فریده حقیقی، مصطفی شفیعی، سروش راسخ.

در توضیحات شکل گیری حزب اعتدال و توسعه آمده است: این حزب بعنوان یک حزب اعتدالگرای ایرانی در سال 1378 با هدف تجمیع متخصصان و امکانات کشوری برای ارتقاء درجه اهمیت، قدرت و ثروت ایران در منطقه و جهان و بدور از بلوک بندی‌های راست و چپ تأسیس شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار