وب سایت نود: با وجود عملکرد ضعیف الحاجی گرو در استقلال، شفر همچنان حاضر نیست که ضعف مهاجمی را که جذب کرده بپذیرد. او در این هفته‌ها هر بار تلاش کرده تا به نوعی گل‌نزدن‌های گرو را توجیه کند و شرایط تیم را مقصر آمار او بداند. سرمربی استقلال در یکی از نقل قول‌هایش بعد از بازی استقلال و سپاهان گفت: «گرو اگر فصل قبل هم بود به اندازه تیام گل می‌زد. او در این فصل بازی به بازی بهتر می‌شود.»

نگاهی به کارنامه گرو البته نشان می‌دهد که این فرضیه سرمربی استقلال تحت هیچ شرایطی درست نیست چون گرو در سال‌های اخیر نتوانسته در یک فصل ۱۰ گل بزند، چه برسد به این که بخواهد به جای تیام در یک نیم‌فصل ۱۰ گل به ثمر برساند.

آمار ۵ فصل اخیر گرو در لیگ‌های مختلف

بررسی ادعای شفر درباره الحاجی گرو

کارنامه گرو در تیم‌های مختلفش نشان می‌دهد که او در ۵ سال اخیر بیشترین گلی که در یک فصل به ثمررسانده است ۳ گل بوده است. البته رکورد او ۸ گل زده در یک فصل است که به سال‌ها قبل و دسته دوم سوئد مربوط می‌شود.

او فقط یک بار و در اولین سال حضورش در فوتبال حرفه‌ای توانست در یک فصل ۸ گل به ثمر برساند. گرو در سال ۲۰۱۴ در لیگ دسته دوم سوئد توانست در ۲۶ بازی ۸ گل بزند که بهترین آمار دوران فوتبال او به شمار می‌رود. با توجه به این کارنامه می‌توان نتیجه گرفت که گرو اگر سال قبل هم استقلال بود اوضاعش فرقی نمی‌کرد و به شرایطی مثل امسال عادت دارد.

بازیکنی که قرار بود به عنوان جانشین تیام و ستاره به استقلال بیاید حالا کمتر از نیم‌فصل هم خودش مایل به جدایی است و هم کادرفنی و طرفداران استقلال از رفتن او استقبال می‌کنند.